Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رسمی؛ اودگارد به صورت قرضی به آرسنال پیوست

© REUTERS / Andrea Comasمارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015
مارتین اودگارد Real Madrid's new teenage signing Martin Odegaard from Norwegian club Stromsgodset holds up his jersey during his presentation at the Valdebebas training grounds in Madrid, January 22, 2015 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ماارتین اودگارد ستاره خط میانی و جوان رئال مادرید در یک قرارداد قرضی به باشگاه فوتبال آرسنال پیوست.

به گزارش اسپوتنیک؛ مارتین اودگارد تنها پنج ماه پس از بازگشت از قرارداد قرضی‌خود به رئال سوسیداد، دوباره از رئال مادرید به صورت قرضی به آرسنال رفت.

ستاره نارویژی پس از سوپرجام از این‌که زمان کافی بدست نمی‌آورد انتقاد کرد و جدایی‌اش از مادرید را تسریع کرد. علی رغم علاقه رئال سوسیداد به داشتن دوباره او، بی نظمی تیمی مانند آرسنال و تجربه جدید در لیگ برتر وزن بیشتری داشت.

عملیات برق آسا انجام پذیرفت. همه چیز در روزهای گذشته، پس از بازی نکردن در سوپرجام انجام شد. علاوه بر این ، در تست آلکویانو، اودگارد با بازیکنان جایگزین روی نیمکت قرار داشت. روز سه شنبه او از لیست خارج شد (درست است که او از ناحیه مچ پا ضربه خورده بود) و انتصاب او در حال شکل گیری بود (شبیه سناریوی یوویچ).

آرتتا با آغوش باز از فوتبالیستی استقبال می‌کند که به طور نمادین می‌آید و جای خالی مسوت اوزیل را پر می‌کند که امسال حتی در لیگ برتر ثبت نام نشده بود. تزریق جوانی و فوتبال به تیمی که کسل کننده است و پس از شروع وحشتناک فصل نیاز به حضور دوباره در بالاترین سطح لیگ برتر دارد. تکلیف بدون گزینه خرید باعث می‌شود تا او در تابستان به مادرید برگردد زیرا تا سال 2023 با آن قرارداد دارد.

تاریخچه اودگارد در مادرید به تعویق افتاد، و کی می‌داند که قطعی است. پسر 16 ساله‌ای که وارد والدبباس شد و فقط شش سال پیش، در 22 جنوری 2015 توسط بوتراگوئو معرفی شد، پس از هیرنوین، ویتس و رئال سوسیداد، چهارمین وظیفه خود را طی می‌کند. لازم به یادآوری است که اودگارد می‌خواست یک فصل دوم در سوسیه‌داد بماند، حداقل این برنامه او بود، زیرا او می‌دانست که رقابت در رئال بسیار بالا است و او آن چیزی را که دوست دارد بازی نخواهد کرد. زیدان و مادرید در بازگشت او شرط بندی کردند و او را متقاعد کردند اما بین مصدومیت و کمبود فرصت نشان داده شده که تصمیم درستی نبوده است.

اودگارد پس از یوویچ دومین بازیکن مادرید در بازار زمستان است و لیست هافبک‌ها را به 5 بازیکن کاهش می‌دهد، کاسمیرو، مودریچ، کروس، والورده و یک ایسکو که همچنین تمایل خود را برای جدایی در جنوری نشان داد اما با پیشنهادات حساب نکرده است. خروج مارتین پیچیده‌تر به نظر می‌رسد که او می‌تواند محل اقامت خود را دور از مادرید نیز پیدا کند یا نه.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала