رییس جمهور غنی مسوول تیم پولیو در افغانستان را از کشور اخراج کرد

© Photo / ARG رییس جمهور غنی مسوول تیم پولیو در افغانستان را از کشور اخراج کرد
  رییس جمهور غنی مسوول تیم پولیو در افغانستان را از کشور اخراج کرد  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رییس جمهور غنی، محمد محمدی، مسوول تیم پولیو در یونیسف یا اداره حمایت از کودکان سازمان ملل متحد را از کشور اخراج کرده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از رسانه ها، داوخان مینه ‌پال، معاون سخنگوی رییس جمهور روز چهارشنبه، هفتم دلو به رسانه ها گفت که او به دلیل بی‌اعتنایی به رییس جمهور غنی و نبود شفافیت در امور کاری‌اش در ظرف ۲۴ ساعت از کشور اخراج شده است.

ابراز نگرانی وزیر دفاع ایتالیا از افزایش خشونت ها در افغانستان در دیدار با اشرف غنی  - اسپوتنیک افغانستان
ابراز نگرانی وزیر دفاع ایتالیا از افزایش خشونت ها در افغانستان در دیدار با اشرف غنی 

منابع معتبر در دولت به روزنامه ۸صبح گفته‌اند که محمد محمدی در یکی از جلسات به جای ارائه گزارش از کارهای خود به رییس جمهور غنی بی‌اعتنایی کرده است. رییس جمهور غنی به یوناما یا دفتر هیأت معاونت سازمان ملل متحد در افغانستان ۲۴ ساعت فرصت داده بود تا محمدی را اخرج و از او به صورت کتبی معذرت بخواهد.

به گفته این منبع، رییس جمهور غنی از مسوول تیم پولیو در یونیسف برای افغانستان خواسته بود که گزارش مصارف و کارکردهای خود را ارائه کند و نیز توضیح دهد که با وجود هزینه گزاف چرا موارد ابتلا به فلج کودکان افزایش یافته است.

طبق معلومات این منبع، تنها ۲۲ میلیون دالر از سوی یونیسف برای آگاهی عامه مصرف شده است و همین طور معاش گزاف کارمندان این اداره مورد انتقاد دولت افغانستان است.

منبع افزود که توزیع صابون بی‌کیفت در ننگرهار از یونیسف نیز از موضوعاتی است که دولت افغانستان درباره آن ملاحظه دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала