Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شماره 11 جدید آرسنال: بازی در لیگ برتر رویایم بود+عکس

© REUTERS / Susana VeraФутболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде
Футболисты во время матча между командами Реал Мадрид и Реал Сосьедад в Мадриде - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارتین اودگارد تا پایان فصل 21-2020 بصورت قرضی از رئال مادرید برای آرسنال به میدان می رود

به گزارش اسپوتنیک، مارتین اودگارد هافبک 22 ساله نروژی با انتقالی قرضی بدون حق خرید تا پایان فصل 21-2020 از رئال مادرید به آرسنال پیوست و او قرار است پیراهن شماره 11 توپچی ها را به تن کند.
به نقل از وب سایت باشگاه آرسنال، این هافبک نروژی در نخستین صحبت های خود پس از امضای قرارداد با آرسنال در مورد لیگ برتر انگلیس و بازیکن آرسنالی مورد علاقه اش صحبت کرد.

View this post on Instagram

A post shared by Arsenal Official (@arsenal)

مارتین اودگارد در این مصاحبه گفت:
"در نروژ، لیگ برتر انگلیس بسیار بزرگ است. از دوران بچگی ام در نروژ، همیشه تمام بازی های لیگ برتر را با دوستانم تماشا می کردیم. فکر می کنم لیگ برتر بزرگ ترین لیگ است، به خصوص در بین نروژی ها. در نتیجه برای من همیشه یک رویا بوده است که بتوانم در لیگ برتر بازی کنم و من همیشه سبک بازی آرسنال و همه چیز در مورد این باشگاه را دوست داشتم. بنابراین از جهات بسیاری، این رویایی است که محقق شد.
بازیکنان آرسنالی زیادی بودند که من آن ها را ستایش می کردم. اما فکر می کنم به نظرم، سسک فابرگاس یکی از الگوهای من در بچگی بود. نحوه کنترل کردن بازی او، نحوه تحمیل کردن او به بازی، توانایی اش برای دادن پاس گل و همچنین گلزنی، همه چیز در مورد بازی او برای من خاص بود. از بچگی سعی کردم با تماشای فابرگاس تا جایی که می توانم از او درس یاد بگیرم. او یک بازیکن برتر بود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала