قصهٔ یک شکست عشقی در دانشگاه کابل و مجنونی که طالب شد

© کریمقصهٔ یک شکست عشقی در دانشگاه کابل و مجنونی که طالب شد
قصهٔ یک شکست عشقی در دانشگاه کابل و مجنونی که طالب شد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید

یک زندانی امنیت ملی افغانستان که متهم به ترور افراد است، از دانشجویان روزنامه‌نگاری دانشگاه کابل بوده است که به گفتهٔ همدوره‌یی هایش، ناکامی عشقی او را به صفوف طالبان کشانیده است.

به گزارش اسپوتنیک، خبرگزاری سلام وطندار افغانستان به پیگیری روند حبیب غورزنگ پرداخته است.دانشجوی روزنامه‌نگاری و دلباختهٔ دختری از شمال افغانستان که به حبیب بهایی قایل نمی‌شده است.

این گزارش می افزاید: «حبیب غورزنگ، مردی که به او دل باخته بود نفرت داشت. این دختر مغرور و سرمست به مردی که مخفف نام او را در بلوزش حک کرده بود، اعتنایی نداشت؛ البته در این ماجرا دختر گناهکار نبود، حبیب اعترافش را در برگۀ فیس‌بوک نوشت: «تقصیر لیلا نبود، من دیوانه بودم

هم‌دوره‌یی های غورزنگ گفته اند که او در زمان تحصیل نیز تمایل پنهانی به طالبان داشت و با دولت افغانستان مخالف بود. او سکولاریزم را نابودی آخرت میخواند و با دموکراسی نیز مخالفت نسبتاً علنی داشت.

پس از پایان دانشگاه، دختری که حبیب شیفته او بود، ازدواج کرده است. حبیب پس از ناکامی در این بازی احساسی، تصمیم میگیرد به صفوف طالبان بپیوندد.

حالا ریاست امنیت ملی افغانستان او را به جرم دست داشتن در چند ترور بازداشت کرده است، اوا در اعترافاتش گفته در ۴ عملیات ترور نقش داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала