پوتین معتقد است که درگیری جهانی منجر به مرگ تمدن خواهد شد

© Sputnik / Mikhail Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر Президент РФ Владимир Путин проводит в режиме видеоконференции совещание по вопросу реализации интеграционных проектов на пространстве ЕАЭС
 Президент РФ Владимир Путин проводит в режиме видеоконференции совещание по вопросу реализации интеграционных проектов на пространстве ЕАЭС - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور روسیه اظهار داشت که درگیری جهانی در دنیای مدرن غیرممکن باشد و این به معنای پایان تمدن است.

به گزارش اسپوتنیک، ولادیمیر پوتین ، رئیس جمهور روسیه ابراز امیدواری کرد که درگیری جهانی در دنیای معاصر غیرممکن شده باشد چون این به معنای پایان تمدن انسانی خواهد بود.

پوتین وضعیت فعلی جهان را با دهه 30 قرن گذشته مقایسه کرد - اسپوتنیک افغانستان
پوتین وضعیت فعلی جهان را با دهه 30 قرن گذشته مقایسه کرد

رئیس جمهور روسیه، در سخنرانی در مجمع جهانی اقتصاد در داووس خاطرنشان کرد که در حال حاضر نهادهای بین المللی جهان در حال تضعیف هستند، درگیری های منطقه ای رو به افزایش بوده و این می تواند سیستم امنیتی جهانی در حال تخریب و اضمحلال کند.

رئیس جمهور روسیه گفت :"همانطور که می دانیم، عدم توانایی و عدم تمایل به حل چنین مشکلاتی در قرن بیستم به فاجعه جنگ جهانی دوم تبدیل خواهدشد. وی افزود، البت امیدوارم در حال حاضر چنین درگیری جهانی، اصولاً غیرممکن باشد. من واقعاً بسیار امیدوار به این موضوع هستم. این به معنای پایان تمدن خواهد بود".  

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала