درخواست دومیلیون دالری رئیس آمازون از برادر معشوقه‌اش

© AP Photo / Ted S. Warrenدرخواست دومیلیون دالری رئیس آمازون از برادر معشوقه‌اش
درخواست دومیلیون دالری رئیس آمازون از برادر معشوقه‌اش   - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بنیانگذار آمازون مبلغ حدود دومیلیون دالر را از برادر دوست دخترش در رابطه به نشت اطلاعات مربوط به زندگی شخصی‌اش طلب کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از بلومبرگ، جف بزوس، بنیانگذار آمازون، پرداخت 1.7 میلیون دالر غرامت از مایکل سانچز، برادر دوست دخترش، برای به هزینه های حقوقی، در رابطه با نشت اطلاعات مربوط به زندگی شخصی خود را درخواست نموده است.

تام وارن، وکیل سانچزاین درخواست میلیاردر آمریکایی را "زشت و حتی مضحک" خواند.

درآمد صدهزار دالری هکرها از حساب توییتر ایلان ماسک، بیل گیتس و جف بزوس  - اسپوتنیک افغانستان
درآمد صدهزار دالری هکرها از حساب توییتر ایلان ماسک، بیل گیتس و جف بزوس

در جنوری 2019، رسانه های خبری جهان از طلاق پر سر و صدای  بزوس و همسرش مکنزی پس از 25 سال ازدواج خبر دادند.

آنطور که مشخص شده ات، علت اصلی این طلاق، خیانت جف بزوس به همسرش است و مدیر فروشگاه آنلاین آمازون قربانی تکنولوژی شده است. مکالمات او در شبکه‌های اجتماعی و تماس‌های او، واقعیت خیانت وی و ارتباط اون با لورن وندی ساچز را برملا کرده است.

آنچه اطلاعات فاش شده در دنیای مجازی نشان داد، جف با لورن وندی ساچز، بازیگر و مجری 49 ساله ارتباط داشته و این ارتباط بیش از یک دوستی ساده بوده است.

سپس میلیاردر آمریکایی از "تحقیق" روزنامه نگار روزنامه "نشنال انکوایرر" مطلع شد، که در آن از رابطه عاشقانه بنیانگذارآمازون افشاگری شده بود. نمایندگان این نشریه با بزوس تماس گرفتند و گزارش پرونده جمع آوری شده را فقط 48 ساعت قبل از اعلام طلاق وی گزارش دادند.

پس ازاین  رسوایی ، بزوس کارآگاهان خصوصی را استخدام کرد تا نشت اطلاعات مربوط به زندگی شخصی خود را بررسی کنند.  آنها گفتند که  اسناد و مدارکی دارند که نشان می‌دهند لوران سانچز دوست دختر سابق جف بزوس پیش از این یک سری پیام‌های رسواکننده درباره‌ رابطه‌اش با این میلیارد آمریکایی را در اختیار برادرش مایکل سانچز قرار داده بود و مایکل نیز در ادامه عکس‌هایی که از او دریافت کرده بود را به رسانه آمریکایی "نشنال انکوایرر" فروخته است و این رسانه نیز بعدا گزارشی درباره‌ رابطه‌ی لوران سانچز و بزوس در ماه جنوری گذشته منتشر کرد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала