Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حراج کفش و پیراهن گوندوگان برای کمک به مشاغل محلی

© REUTERS / Phil Noble Livepic ایلکای گوندوگان Manchester City - İlkay Gündoğan
ایلکای گوندوگان Manchester City - İlkay Gündoğan - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
الکای گوندوگان ستاره خط میانی من سیتی، پیراهن و کفش خود را برای کمک به مشاغل محلی به حراج گذاشته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ ایلکای گوندوگان در تلاش جمع آوری هزاران پوند، از فروش یراهن و کفش‌های پوشیده‌اش را به حراج گذاشته تا به مشاغل سراسر منچستر کمک کند تا با بیماری همه گیر کوید 19 کنار بیایند.

هافبک منچستر سیتی مصمم است تا تفاوت خود را در کافه‌ها و رستوران‌های سطح شهر ایجاد کند که برای بقا از لحاظ اقتصادی تلاش می‌کنند.

با استفاده از سایت حراج آنلاین Charity Stars، گوندوگان هفت مورد برای فروش دارد و در حال حاضر بیش از 3000 پوند خرده فروشی برای اهدا دارد.

گوندوگان در صفحه خود نوشت: 'سلام نام من ایلکای گوندوگان است و من یک فوتبالیست حرفه‌ای منچسترسیتی هستم. تا پایان فصل جاری من اقلام و جوایز بسیار ویژه‌ای ارائه می‌دهم که می‌توانید پیشنهاد دهید. تمام درآمد حاصل از آن به کافه‌ها و رستوران‌های منچستر که با اثرات قرنطینه دست و پنجه نرم می‌کنند، پرداخت خواهد شد. در طول چند سال گذشته زمان زیادی را در بسیاری از کافه‌ها و رستوران‌های فوق العاده شهر گذرانده‌ام. در این مدت، من افراد زیادی را ملاقات کرده‌ام که به من می‌گویند در هفته‌ها و ماه‌های گذشته به دلیل بسته شدن، اوضاع چقدر سخت شده است."

الکای اضافه کرد: "می‌خواهم از ابتکار عمل برای حمایت از مردم در این زمان دشوار استفاده كنم و در عین حال به طرفداران این فرصت را بدهم كه چیز خاصی را در حراجی خریداری كنند. از مشارکت شما بسیار سپاسگزارم و برای حراج ها موفق باشید!"

گوندوگان پیراهن‌های پوشیده از بازی‌های چلسی، کریستال پالاس، منچستر یونایتد و وست بروم را که همه آنها به امضا رسیده‌اند، در حراج می‌گذارد.

او همچنین کفش‌های پوشیده و اصلی خود را برای بازی با وست بروم در ورزشگاه اتحاد در 15 دسامبر ارائه می‌دهد.

سایر پیشنهادات شامل تماس شخصی 30 دقیقه‌ای بزرگ نمایی با ملی پوش آلمان در ماه فبروری است ، با پیشنهادهای  450 با 12 روز باقی مانده.

مطلوب ترین مورد در حراج وی دیدار شخصی و استقبال است که بیشترین پیشنهاد تاکنون را با 600 پوند دیده است.

پیشنهاد دهنده برنده پس از اجازه، 30 دقیقه را در یکی از کافه‌ها یا رستوران‌های شهر با هافبک و یکی از دوستان یا اعضای خانواده‌اش سپری خواهد کرد و هر دو مهمان همچنین یک پیراهن امضا شده دریافت می‌کنند.

گوندوگان، دو بار قهرمان لیگ برتر، در حال حاضر در زمین و خارج از زمین تفاوت ایجاد می‌کند و گل های خود را در این فصل به عدد 9 رسانده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала