Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو رنگی سران بارسا در مورد گارسیا

© Sputnik / Алексей Даничев /  مراجعه به بانک تصاویر توپ فوتبال
توپ فوتبال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اریک گارسیا برای پیوستن به بارسا "آماده است تا پایان فصل مبلغی برای او پرداخت نشود"

به گزارش اسپوتنیک؛ اریک گارسیا مدافع منچسترسیتی به بارسلونا گفته که اگر در این پنجره با انتقال او موافقت شود، حاضر است هیچ بازی نکند.

بارسلونا برای جذب وی 2.7 میلیون پوند پیشنهاد داده اما به خاطر بدهی‌های زیاد در حال حاضر در باشگاه مخالفت برای تکمیل معامله وجود دارد زیرا او در تابستان می‌تواند به طور رایگان به تیم بپیوندد.

ویکتور فونت نامزد ریاست باریا گفت: 'ما از هیئت مدیره می‌خواهیم گارسیا را امضا کنند. سیتی 3 میلیون یورو بعلاوه افزودنی‌ها را می پذیرد و ما تا فصل دیگر مجبور به پرداخت هزینه نیستیم. این بازیکن همچنین آماده است تا پایان فصل حقوق دریافت نكرد.'

طبق گزارشات این بازیکن 20 ساله خواستگاران زیادی دارد از جمله آرسنال و پاری سن ژرمن اما مقصد مورد علاقه او بازگشت به بارسلونا است.

این ستاره به شدت مورد نظر رونالد کومان قرار دارد و می‌خواهد این مدافع میانی را تا قبل از بسته شدن پنجره نقل و انتقالات (روز دوشنبه) جذب نماید، اما با به تعویق افتادن انتخابات ریاست این باشگاه اکنون جای تردید وجود دارد.

غول اسپانیایی چند هفته پیش اعلام کرد که انتخابات - که در آخر هفته گذشته برگزار شده بود - به دلیل همه گیری ویروس کرونا ادامه نخواهد داشت و بازیکنان مورد نظر برای خرید در توان رئیس موقت کارلس توسکت نیست.

گارسیا در این فصل فقط 8 بار برای سیتی به میدان رفته و آخرین حضورش در پیروزی 3-1 جام حذفی مقابل چلتنهام در 23 جنوری بود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала