Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

رکوردی که توخل با چلسی در یک شب شکست

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر باشگاه چلسی
باشگاه چلسی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در جریان بازی دیشب چلسی، بازیکنان توخل رکورد جالبی را جابجا کردند.

به گزارش اسپوتنیک؛ 820 پاس موفق و 78.9٪ مالکیت توپ، رکورد فصل در لیگ برتر توسط چلسی زیر نظر توماس توخل برای اولین بار شکسته شد.

اگر چلسی نتوانست ولورهمپتون (0-0) را در روز چهارشنبه در بیستمین هفته لیگ برتر شکست دهد، تیم لندنی اکنون با مربیگری توماس توخل با عصبانیت بر حریف خود مسلط شد و برای اولین بار با مربی جدیدش رکورد تعداد پاس گل را بدست آورد.

با یک تساوی، ماجراجویی توماس توخل در لیگ برتر انگلستان اما با ثبت یک رکورد آغاز می‌شود. در این دیدار او با سه گانه آزپلکویتا، تیاگو سیلوا و رودیگر در دفاع به میدان رفت.

توخل با ابراز خوشحالی از رفتار بازیکنانش گفت: "ما به خوبی سازمان یافته بودیم، انسجام وجود داشت و هیچ ضد حمله خطرناکی را قبول نکردیم." همانطور که آمار ثابت می‌کند، آبی‌های خاموش اما فوق سلطه‌گر. طبق گزارش "اوپتا" بازیکنان چلسی 820 پاس را بین هم تقسیم کردند و 78.9 درصد توپ و میدان را در اختیار داشتند.

گواردیولا بهتر عمل نکرد ... اما پیروز شد

از فصل 2003-2004 و شروع چنین آماری، هرگز مربی ابتدایی به چنین تسلطی برای یک نیمکت لیگ برتر نرسیده است. بنابراین توماس توخل رکورددار ورود به مسابقات قهرمانی انگلستان است. حتی استاد ارشد پپ گواردیولا در اولین حضورش در منچسترسیتی خیلی خراب نبود. در 13 آگست 2016 ، سیتی‌زن‌ها در مجموع 681 پاس در برابر ساوتهمپتون با مالکیت 76 درصدی ثبت کردند. آمار کمتر از توماس توخل مقابل وولز ... برای پپ بود اما با این تفاوت که تکنسین کاتالان و تیمش پیروز شدند (2-1).

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала