Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

شوخی شگفت‌انگیز «کریستیانو رونالدو» با هم‌تیمی‌هایش + عکس

© REUTERS / MASSIMO PINCACristiano Ronaldo
Cristiano Ronaldo - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
فوق ستاره پرتگالی یوونتوس در آخرین تمرینات یوونتوس حرکت جالبی با دو همی‌تیمی‌اش انجام داده است.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو، در آخرین تمرینات یوونتوس حرکت جالبی را با دانیلو و مک کنی انجام داد و پس از آن در استوری های خود در شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام آن را به نمایش گذاشته و با این دو نفر شوخی کرد.

Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
احتمال محرومیت «رونالدو» به دلیل تخطی از قوانین کرونایی

در این تصویر، کریستیانو رونالدو یک طرف و دنیلو و مک کنی از یک طرف دیگر به یک توپ بزرگی که مخصوص تمرینات و بدنسازی بوده، فشار می‌آورند و تلاش می‌کنند یکدیگر را از هم دور کنند.

رونالدو با بیشتر بودن زورش در این قضیه با انتشار یک استوری شوخی کرده است و این تصویر را قرار داده و نوشته:«دنیلو و مک کنی زود باشید»، تا به نوعی به بیشتر بودن زورش اشاره کرده باشد.

رونالدو با دنیلو، مدافع راست برزیلی، از دوران حضورش در رئال مادرید رفاقت داشته و با او آشناست و همواره با او رابطه نزدیکی داشته است.  البته دنیلو هم در پاسخ او این استوری را بازنشر کرده و نوشته است:«آخر این قضیه را نشان ندادند». تا به نوعی بگوید که آن‌ها بر رونالدو پیروز شده‌اند.

در واقع شوخی جالبی بود که بازیکن برازیلی و پرتگالی با هم انجام داده بودند و مک کنی هم در آن نقش داشت. رونالدو در کنار دوستان خود همواره شخصیتی شوخ و خوش خنده دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала