Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

مدافع چلسی با وجود پیشنهادهای خوب، آبی‌های لندن را ترک نمی‌کند

© Sputnik / Виктор Толочко /  مراجعه به بانک تصاویر ژیرو
ژیرو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مهاجم فرانسوی چلسی با توجه به پیشنهاداتی خوبی که دارد، این تیم را ترک نمی‌کند.

به گزارش اسپوتنیک، نشریه فرانسوی «گاتزتا دلو اسپورت» خبر داده که اولیویه ژیرو، مدافع فرانسوی باشگاه چلسی باوجود آنکه به جدایی از چلسی نزدیک شده بود اما تیم را ترک نخواهد کرد.

ژیرو - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
ادعای پیشنهاد یووه به ژیرو رد شد

بر اساس این گزارش، او تا پایان فصل در چلسی باقی خواهد ماند و در تابستان می تواند تیم را مجانی ترک کند. در روزهای اخیر ژیرو با پیشنهادهای خوبی مواجه شده است. تیم های رم، یوونتوس و وستهام به این مهاجم بلند قد پیشنهاد داده اند.

در روزهای گذشته ‌خبرهای زیادی درباره توافق نهایی رم با ژیرو به گوش رسید اما ظاهرا توخل با این جدایی مخالفت کرده است. عملکرد پرفراز و نشیب بازیکنانی مانند تیمو ورنر و تامی آبراهام باعث شده بسیاری از هواداران چلسی اولیویه ژیرو را لایق حضور در ترکیب ثابت این تیم بدانند.

ژیرو در سال 2017 موفق شد که جایزه بهترین گل سال را از آن خود کند. وی در سال 2018 در 31 جنوری با عقد قراردادی به ارزش 18 میلیون پوند از آرسنال به چلسی پیوست. این مدافع فرانسوی در سال 2018 توانست رکورد تعداد گل ملی زیدان را بزند و در رده چهارم گلزن‌های تیم ملی فرانسه بایستد.

الیویه ژیرو در سال 2018 با تیم ملی فرانسه قهرمان جهان شد. او همچنان با 42 گل و بعد از تیری هانری 51 گله دومین آقای گل تاریخ تیم ملی فرانسه است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала