Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

ملاقات سه ستاره بارسا با سه کودک مریض

© Sputnik / Владимир Астапкович /  مراجعه به بانک تصاویر تراشتگن
تراشتگن - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سه بازیکن تیم اول بارسا در یک جلسه مجازی با سه کودک که از بیماری‌های سخت رنج می‌بردند ملاقات نموده و جنبه حمایتی خود را نشان دادند.

به گزارش اسپوتنیک؛ مارک-آندره ترشتگن، پدری گونزالس و ریکی پویگ، بازیکنان تیم اول بارسلونا، حمایت شان را نشان دادند و در یک جلسه آنلاین با سه کودک ظاهر شدند که از بیماری‌های جدی رنج می‌برند یا در حال بهبود هستند برخی اقدامات را در برنامه "بهزیستی احساسی کودکان" بنیاد بارسا انجام داده است.

جوانان برای بازیکنان توضیح دادند که چگونه قرنطین می‌کنند و معنای زندگی آنها این است که آیا می‌توانند با آنها صحبت کنند، این یک تزریق کاملاً از نشاط و خوش بینی است، در حالی که ورزشکاران به توافق هم از شجاعت این سه کودک تحسین کردند. آنها با بیماری روبرو هستند و همین امر آنها را مجبور به حبس خانگی می‌کند.

پدری با لوئیس بوادا جوان 18 ساله‌ای از والس (تاراگونا) که از دیستروفی عضلانی مادرزادی رنج می‌برد، صحبت کرد. لولیس در خانه تحصیل می‌کند و به دلیل بیماری زیاد بیرون نمی‌رود و دوست دارد پلی استیشن بازی کند و مسابقات فوتبال را تماشا کند.

ریکی پویگ به نوبه خود با خوزه لوئیس دومینگوئز گفتگویی داشت. پسر جوان اهل بارسلونا 14 ساله که از تومور مغزی رنج می‌برد. او همچنین در خانه تحصیل می‌کند، به دلیل بیماری و بیماری همه گیر نیز بیرون نمی‌شود.

ترشتگن با میگل آنگل جوان 15 ساله آندوریایی که از بیماری سرطان رنج می‌برد و قبلاً از آن بهبود یافته، تماس گرفت. میگل آنگل عاشق واقعی فوتبال است و آرزوی او روزنامه نگاری ورزشی است.

ماریا والس ، مدیر کل بنیاد بارسا ، در مورد برخوردهای مجازی کودکان بیمار با بارسا گفت: "این نوع اقدامات با بازیکنان، نه تنها تیم اصلی بلکه تمام بخشهای باشگاه که در طول سال انجام می‌دهیم، برای بسیاری از پسران و دختران که از بیماری‌های جدی رنج می‌برند، تقویت عاطفی است. خانواده‌ها و تیم‌های پزشکی از ما برای این نوع فعالیت تشکر می‌کنند زیرا این امر باعث بهبود چشمگیر احساسات کودکان می‌شود."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала