Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

نخستین تقابل توخل با ورنر؛ در اولین بازی نیمکت نشین شد

© AFP 2023 / OZAN KOSETimo Werner, Gary Medel
Timo Werner, Gary Medel - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیمو ورنر که طی بازی اخیر نتوانست گل‌زنی کند، دیشب روی نیمکت قرار گرفت تا نشان داده شود که توخل به او اعتماد خاصی ندارد و او باید خود را ثابت کند.

به گزارش اسپوتنیک؛ در حالی که توماس توخل برای اولین بار مسئولیت چلسی را به عهده گرفته، این تیم برابر ولوز به تساوی 0-0 رضایت داد - اما تیمو ورنر فرصتی برای تحت تأثیر قرار دادن مربی جدید خود پیدا نکرد.

تیمو ورنر امیدوار خواهد بود که در چلسی زیر نظر سرمربی جدید توماس توخل شروع تازه‌ای داشته باشد - اما این مهاجم پس از کنار گذاشتن مقابل وولوز همه کارها را باید انجام دهد. ورنر در اولین بازی با هدایت توخل نیمکت نشین شد، زیرا در 11 بازی قبلی خود در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده بود.

چلسی در مقابل مردان نونو اسپیریتو سانتو مالکیت توپ زیادی داشت اما نتوانست دفاع سرسختانه گرگ‌ها را بشکند.

این واقعیت که آنها بدون ورنر موفق به گلزنی نشدند در نهایت می‌تواند به نفع مهاجم باشد زیرا توخل گزینه‌های حمله خود را در روزها و هفته‌های آینده ارزیابی می‌کند.

اما اولین نشانه برای این بازیکن 24 ساله خوب نبود که علی رغم سه تعویض تهاجمی در استمفوردبریج وی به زمین فرستاده نشد.

همانطور که در اوایل این هفته مشخص شد که توخل قرار است جانشین فرانک لمپارد شود، به طور گسترده‌ای مشاهده شد که مربی آلمانی در موقعیت خوبی قرار دارد تا بهترین نتیجه را از هر دو ورنر و کای هاورتز کسب کند.

از این گذشته، مربی تازه وارد بوروسیا دورتموند را در لیگی که هر دو بازیکن قبل از پیوستن به چلسی در تابستان در آن بازی کرده بودند، مدیریت کرده بود.

اما در حالی که هاورتز در اولین ترکیب توخل در چلسی قرار گرفت، ورنر - با اولیویه ژیرود باتجربه عوض نشد.

همانطور که چلسی زحمت کشید، مشخص شد که خط حمله‌اش به انگیزه تازه‌ای نیاز دارد - اما این کریستین پولیشیچ بود که به بازی آمد، وینگر به سرعت با تامی آبراهام وارد زمین شد.

میسون مونت همچنین در نیمکت ظاهر شد و حالا هافبک پس از اینکه پرکاربردترین بازیکن چلسی در دوران لمپارد بود، مجبور شد سرمربی جدید را تحت تأثیر قرار دهد.

و این بدان معنی بود که هاورتز باید صبر کند تا به چهار گل لیگ برتر که از زمان ورود 47 میلیون پوندی خود از  لایپزیگ در تابستان تاکنون به ثمر رسانده، اضافه کند.

در حالی که این ستاره آلمانی در بیشتر قسمت‌های حمله در سمت چپ خط حمله چلسی به سختی تلاش می‌کرد، این معرفی آبراهام در بالا بود که می‌توانست بیشترین نگرانی را برای ورنر داشته باشد.

اگر ژیرود و آبراهام به عنوان مهاجم میانی از او پیشی بگیرند و کالوم هادسون-اودوی در سمت چپ ترجیح داده شود، ورنر کجا قرار می‌گیرد؟

توخل قبل از بازی اذعان داشت که فقط یک روز تمرین کرده است تا بازیکنانش را بشناسد - بنابراین وقت زیادی برای ورنر وجود دارد تا نشان دهد چه چیزی می‌تواند رقم بزند.

این هفته گزارش شد که ورنر امضای مورد نظر لمپارد نبوده است. البته مثل بقیه اگر هم تیمی‌هایش باشد، توخل هم امضای قرارداد وی نیست.

همه آنها زیر نظر سرمربی جدید شروع جدیدی دارند، بازی‌هایی که روز یکشنبه برابر برنلی برگزار می‌شود و پس از آن تاتنهام و شفیلد یونایتد برای ستاره‌های چلسی مهم هستند.

و برای ورنر اولین فرصت برای شروع توجیه هزینه انتقال او نمی‌تواند خیلی زود باشد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала