Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توپچی‌ها بدون اوبامیانگ در برابر شیاطین سرخ

© REUTERS / AMR ABDALLAH DALSHНападающий "Арсенала" Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами "Челси" - "Арсенал" (29 мая 2019). Баку
Нападающий Арсенала Пьер-Эмерик Обамеянг по окончании финального матча Лиги Европы между командами Челси - Арсенал (29 мая 2019). Баку - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
آرسنال ممکن است بدون اوبامیانگ برابر منچستریونایتد حاضر شود زیرا این مهاجم به ملاقات مادر مریض‌اش رفته است.

به گزارش اسپوتنیک؛ آرسنال می‌تواند بدون اوبامیانگ مقابل منچستریونایتد بازی نماید زیرا کاپیتان به خانه رفته تا مادر مریض‌اش را ببیند.

آرسنال هیچ فشاری به پیر امریک اوبامیانگ وارد نمی‌کند تا به موقع به وظیفه برگردد تا روز یکشنبه مقابل منچستر یونایتد قرار گیرد.

مهاجم گابنی در دو مسابقه گذشته به دلایل شخصی که اوبامیانگ فاش کرد در ملاقات مادرش است که به شدت بیمار شده، حضور نیافته است.

کاپیتان 31 ساله توپچی‌ها گفت که او خوشبختانه در حال اصلاح است اما آرسنال در مورد اینکه آیا او برای بازی بزرگ یکشنبه با یونایتد در دسترس خواهد بود یا خیر، آرام است.

سان اسپورت مدعی‌ست که نظر میکل آرتتا و باشگاه این است که سلامتی مهمتر از از دست دادن یک بازی است، به ویژه پس از اتفاقات سال گذشته.

مشخص نیست که آیا لازم است دوره‌های قرنطینه‌ای رعایت شود تا با دستورالعمل های کوید 19 مطابقت داشته باشد.

اوبامیانگ در یک پست در شبکه اجتماعی گفت: "از همه پیام‌ها و تماس‌های چند روز گذشته بسیار سپاسگزارم. مادرم برخی از مسائل بهداشتی را پشت سر می‌گذارد و من مجبور بودم که در کنار او باشم. او اکنون خیلی بهتر شده و من امشب به خانه بر می‌گردم. من بیش از این سپاسگزارم که پزشکان و پرستاران به او کمک کردند تا از این مشکل عبور کند."

در جای دیگر، آرسنال مجبور است با بنفیکا در لیگ اروپا بازی کند یا اینکه کل تیم خود را به مدت ده روز در قرنطینه حبس کرده ببیند.

توپچی‌ها قرار است برای آخرین دیدار 32 خود به لیسبون پرواز کنند و هفته بعد بازی برگشت در امارات برگزار شود.

اما دولت اعلام کرد مقررات جدید سختگیرانه‌ای برای ورود از کشورهای "لیست سرخ" که همه را به طور مستقیم از فرودگاه به هتل منتقل می‌کنند، برای انزوا در برابر جهش‌های جدید کرونا، در حال اجرا است.

پرتگال یکی از کشورهایی است که در لیست سرخ قرار دارد، به این معنی که اگر آرسنال به لیسبون سفر می‌کرد، در بازگشت گروه بلافاصله قرنطینه می‌شد.

و سان اسپورت تأیید کرده که هیچ معافیتی از ورزش نخبگان برای دور زدن قوانین وجود ندارد - و بعید به نظر می‌رسد که وضعیت به زودی تغییر کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала