Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمله تند بازیکن پیشین منچستریونایتد به بارسلونا به خاطر سوارز

© Sputnik / Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر سوارز
سوارز - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بازیکن پیشین منچستر یونایتد سخنان تندی را در انتقاد از بارسلونا بر زبان آورد.

به گزارش اسپوتنیک، دیمیتار برباتوف، مهاجم سابق و بلغاری مدعی شد بارسلونا رفتار خوبی با لوییس سوارز نداشته است. از نظر برباتوف، سوارز مهاجم با کیفیتی است که سزاوار رفتار بهتری در بارسلونا بود اما حالا او خوشحال است.

لوئیز سوارز - Luis Suárez - اسپوتنیک افغانستان
سوارز در یک‌قدمی رکورد رونالدو رسید
این بازیکن سابق شیاطین سرخ در مورد این که بارسلونا رفتار مناسبی با مهاجم اروگوئه‌ای تیمش نداشت انتقاد کرد و گفت:«سوارز ماشین گلزنی است. اتلتیکو مادرید با جذب این بازیکن بسیار سود کرد چرا که با یک بازی کمتر و 7 امتیاز اختلاف در صدر جای دارد. بدون شک اکنون سوارس بسیار خوشحال است».
برباتوف در ادامه همچنان با خوش‌بینی از حضور لوییس سوارز در اتلتیکومادرید گفت:«سوارز اکنون در اتلتیکو مادرید بازی می کند و  توانسته در 19 بازی با پیراهن این تیم 12 گل به ثمر رساند و دو پاس گل هم بدهد تا نشان دهد که بارسلونا با فروش او تصمیم بسیار اشتباهی گرفت».
این بازیکن سابق یونایتد در پایان صحبت‌هایش افزود:«سواز شرایط بسیار خوبی در بارسلونا داشت و با مسی هم بسیار صمیمی بود اما رونالد کومان این بازیکن را نخواست و  او مجبور به جدایی شد. شیوه جدایی سوارس از بارسلونا اصلا مناسب نبود. من خوشحالم که او می درخشد و قطعا بیشترین سهم را در صورت قهرمانی اتلتیکو مادرید خواهد داشت».

سوارز در همین مدت کوتاه حضور در ترکیب اتلتیکومادرید عملکرد درخشانی داشته و گلزنی های او یکی از دلایل صدرنشین مقتدرانه تیم دیگو سیمئونه در لالیگا بوده است.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала