Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تلاش دوباره رئال در تابستان برای سفیدپوش کردن امباپه

© AFP 2023 / Matthew ChildsИгрок клуба "Пари Сен-Жермен" Килиан Мбаппе
Игрок клуба Пари Сен-Жермен Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
در نقل و انتقالات زمستانی باری دیگر رئال مادرید برای جذب کیلیان امباپه مهاجم جوان و فرانسوی پاریسن جرمن اقدام خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ویروس کرونا باشگاه‌های فوتبال از جمله تیم‌های بزرگ مثل رئال مادرید را در وضعیت اقتصادی دشواری قرار داده است، اما آنها می دانند که برای احیای مجدد و تکمیل پروژه نوسازی نیاز به جذب بازیکن درجه یک جهانی دارند.

در سال 2017 رئال مادرید شانس این را داشت که نوجوان تازه معرفی شده به دنیای فوتبال یعنی امباپه را جذب کند و با یکی از اضلاع مثلث بی بی سی خود یعنی بیل، بنزما و کریستیانو رونالدو عوض کند؛ اما آنها بیل را نفروختند و از جذب امباپه هم باز ماندند، فصل بعد کریستیانو رونالدو بعد از فتح لیگ قهرمانان از رئال جدا شد و دوباره شایعات جذب امباپه بالا گرفت که باز هم بی اثر بود.

امباپه تا سال 2022 با پی اس جی قرارداد دارد و با توجه به علاقه پاریس به جذب لیونل مسی، این تیم احتمالاً با مبلغی مناسب حاضر به فروش مهاجم جوان خود خواهد شد.

احتمال اول این است که پاریس با امباپه تمدید کند و دومین حالت نیز این است پایتخت نشینان فرانسه امباپه را با مبلغی بین 160-150 میلیون یورو به فروش برسانند.

​رئال مادرید 125 میلیون یورو دارد که از لحاظ تئوری می تواند برای جذب بازیکنی با کلاس جهانی استفاده کند، اما انتظار می رود به دلیل همه گیری ویروس کرونا 300 میلیون یورو کمتر از یک سال عادی درآمد داشته باشد، بنابراین اگر می خواهند امباپه را به خدمت بگیرند مجبور به فروش بازیکن هستند.

این در حالیست که لئوناردو، مدیر ورزشی PSG، از گذشته به تیبو کورتوا و وینیسیوس، بازیکنان رئال مادرید، علاقمند بوده است.

با این حال می‌توان پیش‌بینی کرد که خرید کورتوا از رئال غیرممکن است، اما راجع به وینیسیوس می شود مذاکره کرد!

واران نیز دیگر ستاره رئال است که می تواند وارد این مذاکرات شود.

این در حالیست که کاسمیرو نیز در میان پاریسی ها محبوبیت زیادی دارد.

امباپه اکنون در پاری سن جرمن دستمزدی 18 میلیون یورویی دریافت می کند و می تواند به عنوان گران قیمت ترین ستاره رئال مادرید، به این تیم منتقل شود.

اما رئالی ها معتقدند که این ستاره با درخشش در ترکیب تیم، خودش خرج خودش را در می آورد!

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала