Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

درگیری مورینیو و مدافع ساحل عاجی اسپرز؛ اوریه جدیدترین بازیکن درگیر شده با آقای خاص

© Sputnik / Стрингер /  مراجعه به بانک تصاویر سرژ اوریه
سرژ اوریه  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بسیاری از منابع خبری مدعی شده‌اند که سرژ اوریه، مدافع تاتنهام، بین دو نیمه با ژوزه مورینیو درگیر شده و در همان زمان ورزشگاه را ترک کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، بسیاری از رسانه‌های انگلیسی خبر داده‌اند که اوریه بین دو نیمه شکست 1 - 3 برابر لیورپول با ژوزه مورینیو وارد درگیری لفظی شده است.

Роберто Фирмино во время игры Ливерпуль - Тоттенхэм Хотспур - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تاتنهام 1 - لیورپول 3؛ خروج شاگردان کلوپ از بحران با شکست مورینیو

گفته می‌شود این مدافع راست که سابقه بازی برای پاریسن جرمن را دارد از نحوه انتقاد سرمربی تیمش از گل اول لیورپول که توسط روبرتو فیرمینو به ثمر رسید عصبانی شده است.

اوریه که بازی را با حضور در پست وینگ بک / مدافع چپ آغاز کرده بود روی نفوذ سایو مانه به پشت دفاع تاتنهام و پاسی که برای فیرمینو انداخت مقصر به نظر می‌رسید.

ظاهرا مورینیو نسبت به عملکرد بازیکنانش روی این گل انتقاد کرده و دیلی میل و تلگراف خبر داده‌اند که پس از این اتفاق مکالماتی با عصبانیت بین بازیکنان و مربی رد و بدل شده است.

​اوریه بین دو نیمه از ترکیب بیرون کشیده شد و شدت عصبانیت او به حدی بود که حاضر به ادامه حضور در ورزشگاه نشده و پیش از سوت پایان بازی به خانه رفته است.

این در حالی بود که هری کین نیز به دلیل مصدومیت از ناحیه مچ پا قادر به ادامه بازی نبوده و از ترکیب بیرون رفت.

پیش از این مورینیو در تاتنهام با دله الی به مشکل برخورده است و در تیم‌های سابق خود از جمله منچستریونایتد با بازیکنی چون پل پوگبا نیز اختلاف داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала