Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

عدم فروش «لئونل مسی» از سوی بارسا یک اشتباه بود

© AFP 2023 / LLUIS GENELionel Messi
Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسطوره سال‌های نه‌چندار دور بارسلونا به این باور است که باشگاه باید در تابستان گذشته ستاره آرجنتینی را به فروش می رساند.

به گزارش اسپوتنیک، ریوالدو، اسطورۀ برازیلی باشگاه بارسلونا در تازه‌ترین مصاحبه‌اش به انتقاد از تصمیم سران این باشگاه مبنی بر عدم فروش لیونل مسی در تابستان سال گذشته پرداخته است.

مائوریسیو پوچتینو  - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
کی مسی را نمی‌خواهد؟؛ امباپه سال‌ها در پی‌اس‌جی می‌‌ماند
با این حال اسطوره باشگاه کاتالانی یعنی ریوالدو معتقد است که عدم فروش لئو مسی از سوی بارسا یک اشتباه بوده است. او در صحبتی در این خصوص گفت:«هیئت مدیره قبلی با عدم فروش مسی در حالی که هنوز با تیم قرارداد داشت، مرتکب یک اشتباه شد. آنها می توانستند کاری مشابه رئال مادرید که کریستیانو رونالدو را فروخت و 100 میلیون یورو درآمد به دست آورد، انجام دهند».
ریوالدو در ادامه گفت:«بسیار دردناک است که ببینیم یک بازیکن تا این حد با استعداد قصد دارد بارسلونا را به شکل رایگان ترک کند؛ آن هم درست در زمانی که باشگاه مشکلات مالی زیادی را پشت سر می‌گذارد».

تنها چند ماه تا پایان قرارداد مسی با باشگاه بارسلونا باقی مانده و هنوز مشخص نیست که فوق ستاره آرجنتینی چه تصمیمی در مورد آینده خواهد گرفت؛ این در حالی است که در روزهای گذشته شایعات درباره علاقه پاری‌سن‌جرمن به جذب مسی قوت گرفته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала