Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تهدید به مرگ همسر ستاره منچستریونایتد پس از نمایش ضعیف برابر شفیلد

© Sputnik / Александр Вильф /  مراجعه به بانک تصاویر آنتونی مارسیال
آنتونی مارسیال - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
همسر مهاجم فرانسوی منچستریونایتد پس از نمایش ضعیف برابر شفیلدیونایتد نامه‌های تهدیدآمیز دریافت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، در بازی چهارشنبه شب گذشته مارسیال نتوانست در خط حمله تیمش موثر واقع شود و کمتر در جریان بازی نقش داشت.

ورزشگاه اولدترافورد  Футбол. Лига Европы. Тренировка ФК Ростов - اسپوتنیک افغانستان
من‌یونایتد 1 شفیلد 2؛ سرکوب بدموقع شیاطین سرخ در تئاتر رویاها + ویدیو

مهاجم فرانسوی به دلیل نمایشی که در این باخت دور از انتظار داشت مورد انتقاد قرار گرفت و او و اکس توانزبه، هم تیمی‎‌اش، چندین پیام نژادپرستانه روی پستی که در اینستاگرام به اشتراک گذاشته بودند دریافت کردند. این موضوع واکنش و حمایت چندین نفر از هم تیمی‌های آنها از جمله هری مگوایر، کاپیتان تیم، را به همراه داشت.

اما به نظر می‌رسد که این توهین‌ها پایان ماجرا نبوده و تنها به بازیکنان ختم نمی‌شده چرا که ملانی چندین پیام خصوصی که در اینستاگرام به او ارسال شده بود را به اشتراک گذاشت.

در یکی از آنها نوشته شده بود:«به شوهر لعنتی‌ات بگو گورش را از منچستر گم کند وگرنه ما او را خواهیم کشت. تو باید گورت را گم کنی وگرنه زندگی خود و خانواده‌ات ( فرزندت و مارسیال ) در خطر خواهد بود».

پس از انتشار تصاویر این پیام‌ها بود که باشگاه یونایتد بیانیه‌ای صادر کرده و نسبت به رفتار بعضی از هواداران خود با بازیکنان این تیم ابراز انزجار کرد و از مدیران شبکه‌های اجتماعی خواست تا هویت این افراد را شناسایی کنند.

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала