Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

حمایت تمام‌قد آقای سرمربی از کریس رونالدو

© REUTERS / MASSIMO PINCAکریس رونالدو
کریس رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سرمربی یوونتوس به انتقاداتی مبنی بر نادیده گرفتن پرتکل‌های بهداشتی از سوی فوق ستاره تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش اسپوتنیک، کریستیانو رونالدو در بازی چهارشنبه شب یوونتوس و اسپال در جام حذفی ایتالیا حضور نداشت که با پیروزی 4-0 و صعود بانوی پیر به نیمه نهایی همراه شد.

Cristiano Ronaldo ؛ کریستیانو رونالدو - اسپوتنیک افغانستان
احتمال محرومیت «رونالدو» به دلیل تخطی از قوانین کرونایی

فوق ستاره پرتگالی در بازی غایب بود و در عوض کنار نامزدش جورجینا رودریگز تولد 27 سالگی او را جشن گرفتند. مراسم تولد جورجینا در اقامت گاه کوهستانی کورمایور برگزار شد. رونالدو و نامزدش شب را در هتلی مجلل که به صورت رسمی بسته است، گذراندند و روز بعد، از برفی که در این منطقه باریده بود لذت بردند.

روز گذشته نشریه «ایل کوریره» ادعا کرده رونالدو و خانواده‌اش از قوانین مربوط به کرونا و تخطی کرده‌اند و با حضور خارج از تورین پروتکل‌ها را زیر پا گذاشته‌اند. به همین دلیل هم ممکن است این بازیکن محروم شود.

با این حال، آندره پیرلو سرمربی بانوی پیر در نشست خبری پیش از دیدار شاگردانش برابر سمپدریا حاضر شد و به حمایت از فوق ستاره تیمش پرداخت. پیرلو گفت:«یک روز مرخصی داشت و می توانست هر آن کاری را که می‌خواهد انجام دهد. از طرفی او مسئولیت کاری که انجام می‌دهد را برعهده می‌گیرد».

 یوونتوس که در حال حاضر با یک بازی کم تر و 36 امتیاز در رده چهارم جدول سری‌آ قرار دارد، فرداشب در چهارچوب رقابت‌های هفته بیستم مهمان سمپدوریا خواهد بود؛ مسابقه ای که تیم آندره پیرلو برای ماندن در کورس قهرمانی به پیروزی در آن نیاز مبرم دارد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала