Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

فردیناند: نیستلروی، رونالدو را تحقیر کرد تا پیشرفت کند

© Sputnik / Алексей Куденко /  مراجعه به بانک تصاویر ریو فردیناند مدافع پیشین منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس
ریو فردیناند مدافع پیشین منچستریونایتد و تیم ملی انگلیس - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ریو فردیناند می‌گوید که درگیری رود فن نیستلروی و کریستیانو رونالدو و بازیگر سیرک خطاب شدن ستاره پرتگالی از سوی این بازیکن به درخشش او کمک بسیاری کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، فوق ستاره این روزهای دنیای فوتبال در زمان پیوستن به شیاطین سرخ تنها یک نوجوان در جستجوی پیشرفت بود.

رونالدو در آن زمان که توسط سر الکس فرگوسن از اسپورتینگ به یونایتد منتقل شد یک وینگر به حساب می‌آمد و تلاش زیادی می‌کرد که با مهارت خود حریفان را در زمین تحقیر کند.

اما در همان بازه زمانی یاد گرفت که بازدهی بیشتری داشته باشد و به یکی از بزرگترین گلزنان تاریخ فوتبال جهان تبدیل شد.

​فردیناند که شاهد این روند موفقیت آمیز بود درباره یکی از اتفاقاتی که به درخشش رونالدو کمک کرد به بی تی اسپورت گفت: " این اتفاق به سرعت رخ نداد اما او به شکلی باورنکردنی ماهر بود و می‌توانست هواداران را سرگرم کند. او عاشق انجام این کارها بود. "

او اضافه کرد: " این بازیکن به چنین رفتارهایی در تمرینات عادت داشت اما یک بار را به یاد دارم که فکر می‌کنم برای او خوب بود اما نتوانست راحت با آن کنار بیاید. رود در آن زمان مهاجم اصلی یونایتد بود. او کسی بود که تمام گل‌ها را به ثمر می‌رساند. رونالدو توپ را در کناره‌ها در اختیار داشت و در حال نمایش مهارتش بود و رود به محوطه جریمه نفوذ کرد اما کریستیانو به او پاس نداد و رود از شدت عصبانیت دیوانه شد و فریاد زد او باید به جای زمین در سیرک باشد! و سپس زمین تمرین را ترک کرد. رونالدو بسیار ناراحت و عصبانی شد. در آن زمان 18 یا 19 سال داشت و بسیاری از افراد پس از این اتفاق اعتماد به نفس خود را از دست می‌دهند. اما او رونالدو می‌دانست که شاید حق با رود باشد و سپس به آمار و گلزنی توجه بیشتری کرد. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала