Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لینگارد در آستانه‌ی اتحاد دوباره با مویس

© Sputnik / Владислав Воднев /  مراجعه به بانک تصاویر لینگارد
لینگارد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
اسکای اسپورتس خبر از پیوستن قریب‌الوقوع جسی لینگارد هافبک هجومی انگلیسی منچستر یونایتد به صورت قرضی و تا پایان فصل به جمع چکش‌های وست‌هم خبر می‌دهد.

به گزارش اسپوتنیک، اسکای اسپورتس که یکی از مهم‌ترین منابع خبرهای نقل‌وانتقالات فوتبال در جهان به حساب می‌رود در گزارشی مدعی به توافق باشگاه‌های منچستر یونایتد و وِست‌هم یونایتد بر سر جذب قرضی و شش ماهه‌ی جسی لینگارد ستاره‌ی نیمکت‌نشین و ناراضی شیاظین سرخ شد.

لینگارد که در این فصل حتی یک بازی لیگ برتری هم انجام نداده است. از آنجایی که در شرایط فعلی تیمی حاضر نمی شد مبلغ مورد نظر شیاطین سرخ برای جذب لینگارد را بپردازد، منچستریونایتد او را با امید به درخشش در وست هم به این تیم قرض می دهد تا در تابستان آینده که یکسال از قراردادش باقی می ماند، او را با قیمت بهتری بفروشد.

​گفته می شود نیوکاسل و وست برومویچ هم برای قرض گرفتن لینگارد اقدام کرده بودند ولی این بازیکن پیشنهاد آن ها را رد کرد. حالا وست هم حاضر شده است برای به خدمت گرفتن قرضی لینگارد تا پایان فصل ۱.۵ میلیون پوند به طرف مقابل بپردازد. آن ها در ابتدا از پرداخت چنین رقم قابل توجهی برای یک انتقال قرضی (آن هم برای یک بازیکن سکونشین) امتناع می کردند ولی در نهایت حاضر شدند علاوه بر این مبلغ، دستمزد لینگارد را تا پایان فصل ۲۱-۲۰۲۰ نیز متقبل شوند. بنابراین وست هم با شروط منچستریونایتد موافقت کرده است و فقط لازم است که لینگارد امروز در تست پزشکی تیم جدیدش شرکت کند. اگر این انتقال امروز تکمیل شود، او قادر خواهد بود تا در بازی آینده تیمش برابر لیورپول به میدان برود.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала