Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

لیورپول مدافع مصدوم دیگری دارد

© AP Photo / Phil NobleLiverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi
Liverpool 30 yıllık şampiyonluk özlemini rekorlarla dindirdi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یورگن کلوپ مصدومیت جوئل ماتیپ از ناحیه رباط مچ پا را در جریان پیروزی برابر تاتنهام تایید کرد تا بحران خط دفاعی لیورپول بیش از پیش جدی شود.

به گزارش اسپوتنیک،جوئل ماتیپ مدافع پیشین شالکه و فعلی لیوپول که بازیکن سابق تیم ملی کامرون بوده است بین دو نیمه دیدار لیورپول برابر تاتنهام که با پیروزی 1 - 3 مدافع عنوان قهرمانی به پایان رسید از زمین بازی بیرون رفت و کلوپ پس از بازی تایید کرد که مصدومیت این بازیکن به نظر جدی می‌آید.

او در کنفرانس خبری پس از این دیدار به خبرنگاران گفت که مصدومیت بازیکنش از ناحیه رباط مچ پا بوده است. این بازیکن 29 ساله باید امروز اسکنی را انجام دهد تا شدت این مصدومیت مشخص شود اما نگرانی‌های اولیه حاکی از این است که این مصدومیت به احتمال زیاد بسیار جدی خواهد بود.

کلوپ معتقد است که شدت مصدومیت ماتیپ لیورپول را در شرایطی باورنکردنی قرار خواهد داد چرا که بدین ترتیب هر سه مدافع میانی بزرگسال این تیم با مصدومیت‌های متفاوت قادر به همراهی آنها در هفته‌های پیش رو نخواهند بود و این در حالی است که فابینیو که در هفته‌های گذشته در این پست غیر تخصصی عملکرد خوبی داشته نیز با مشکلاتی روبروست. او در جریان دیدار شب گذشته برابر تاتنهام نیز در ترکیب تیمش حضور نداشت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала