Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کین چند هفته مصدوم خواهد بود؛ با اشتباهات خودمان می‌جنگیدیم

© Sputnik / Alexey Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر Head coach of "Real" Jose Mourinho after the end of the return 1/8 UEFA Champions League 2011/12 match between football clubs "Real" (Spain, Madrid) and CSKA Moscow (Russia). (File)
Head coach of Real Jose Mourinho after the end of the return 1/8 UEFA Champions League 2011/12 match between football clubs Real (Spain, Madrid) and CSKA Moscow (Russia). (File) - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مورینیو دلیل باخت تیمش در مقابل لیورپول را اشتباهات فردی دانست.

به گزارش اسپوتنیک، ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال تاتنهام بعد از جدال و شکست این تیم در ورزشگاه خانگی در مقابل لیورپول بحران‌زده، در نشست خبری حاضر شد.

مورینیو در مورد وضعیت کین پس از آسیب دیدگی توضیح داد:

"دو مچ پایش درگیر بودند. اولی تکل بدی از جانب تیاگو بود، دومی را به خوبی به خاطر ندارم. اما دو مشکل در هر دو مچ پایش پیش آمد که دومی بدتر از اولی بود. احتمالا چند هفته دور خواهد بود؛ نمی دانم. برخی از بازیکنان غیر قابل جایگزینی هستند. وقتی چنین اتفاقی می افتد دیگر کاری از دست ما ساخته نیست ولی به نظرم باید با این موضوع بجنگیم چرا که کار دیگری از دست ما بر نمی آید."

​وی در مورد بازی نیز گفت: "تحلیل من این است که بازی را خیلی خوب شروع کردیم ولی قبل از زدن گل آفساید، نشان دادیم که بازی برای ما چگونه پیش خواهد رفت. فرصتی بزرگ برای مانه و یک اشتباه دفاعی بزرگ. همان جا مشخص بود بازی چگونه رقم می خورد. تیم ما در نیمه اول انسجام بسیار خوبی داشت و گلی که خوردیم، اشتباه دیگری در همان پست بود. در نیمه دوم باید تغییراتی اعمال می کردیم. ما هری (کین) را از دست دادیم و باید ساختار تیم را عوض می کردیم. دقیقه اول، همان اشتباه تکراری، گل دوم. واکنش خوب، اشتباهی دیگر و گل. شاهد تیمی بودیم که در حال جنگیدن با اشتباهات خودش بود. شما می توانید تکرار صحنه هایی که اشتباهات فردی رخ داد را ببینید و من نمی توانم چیزی بیش از این بگویم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала