Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کی مسی را نمی‌خواهد؟؛ امباپه سال‌ها در پی‌اس‌جی می‌‌ماند

© Владимир Песня /  مراجعه به بانک تصاویر مائوریسیو پوچتینو
مائوریسیو پوچتینو  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی جدید پاری سن جرمن فرانسه مصاحبه مفصلی در موارد مختلف انجاد داده است.

به گزارش اسپوتنیک، سرمربی جدید پاری سن جرمن پس از ترک تاتنهام به رئال مادرید لینک شده و برخی رسانه‌ها مدعی شده بودند که او پیشنهاد مستقیمی را از سوی فلورنتینو پرز، مدیرعامل این تیم، رد کرده است.

پوچتینو همچنین می‌گوید که چنین ادعاهایی واقعیت ندارند و اضافه می‌کند که باشگاه پی اس جی پروژه کاملی را به او پیشنهاد کرده است.

مائوریسیو پوچتینو می‌گوید تصور نمی‌کند کیلیان امباپه زود از پاری‌سن‌جرمن جدا شود و او را برای سال‌های آتی می‌خواهد.

امباپه که 18 ماه از قراردادش در پاریس باقی مانده است، با انتقال به رئال مادرید به شدت در رسانه های اسپانیایی پیوند خورده و از مهمترین اهداف غول های لالیگا محسوب می شود.

پوچتینو به مارکا گفت: "شایعات زیادی وجود دارد ، اما من می بینم که او برای مدت طولانی در PSG باقی مانده و این همان چیزی است که باشگاه می خواهد."
"ما او را در برنامه خود برای تمام مدت زمانی که قرار است در این باشگاه حضور داشته باشیم ، داریم.
"مطمئناً او باید تصمیم بگیرد (در مورد آینده اش) ، اما آنچه ما می بینیم شخصی است كه در اینجا بسیار خوشحال است و كاملاً به پروژه ورزشی این باشگاه متعهد است."

او در پاسخ به سوال مارکا در این باره که آیا او مربی بوده که پیشنهاد پرز را رد کرده گفت: " این اتفاق هرگز رخ نداد. باشگاه‌ها همیشه به افراد ارجحیت دارند و هرکس چنین حرفی را بزند چیزی از شرایط نمی‌داند. شرایط اینطور نبوده است هرچند در آن زمان صحبت بسیاری پیرامون این موضوع انجام شد. البته که باشگاه‌هایی به من پیشنهاد داند اما پیشنهادی که ما با عشق دریافت کردیم و پروژه ایده‌آلی به نظر می‌رسید از سوی پی اس جی بود. "

​از پوچتینو پرسیده شد:"اما اگر از شما سوال شود که آیا مسی را در تیم خود می خواهید، می گفتید بله؟ نه گفتن غیرممکن است ..."

"بعضی اوقات، کلمات من را از کار می اندازند. سوال شما گویای همه چیز است. کدام مربی در دنیا بازیکنی با این مشخصات نمی خواهد؟ من کاملاً سوال شما را می فهمم، اما این تلاش برای ایجاد یک بحث است. اگر حرفهای من از متن خارج شود و به حاشیه کشیده شود، برای من سوال خطرناکی است ... سپس خواهیم دید "پوچتینو احترام ندارد، پوچتینو این طور گفت."

او همچنین درباره احتمال حضور سرخیو راموس در پایتخت فرانسه اظهار داشت: " استراتژی پی اس جی در طول سال‌ها و پس از جذب رونالدینیو همیشه یکسان بوده است. ما موقعیت‌ها را در بازار بررسی می‌کنیم و کسانی را جذب می‌کنیم که بتوانند به پیشرفت ما کمک کنند. در ماه‌های پیش رو خواهیم دید چه رخ می‌دهد. راموس اینجا باشگاهی عالی را خواهد یافت که علاقه شدیدی به پیروزی دارد. پی اس جی یکی از بزرگترین باشگاه‌های دنیاست. "

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала