احتمال اخراج ترامپ از اقامتگاه‌اش در فلوریدا

© REUTERS / Cheriss Mayاحتمال اخراج ترامپ از اقامتگاه‌اش در فلوریدا
احتمال اخراج ترامپ از اقامتگاه‌اش در فلوریدا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس‌جمهور پیشین ایالات متحده امریکا، ممکن است به روز از اقامتگاه‌اش در مارالاگوی فلوریدا بیرون انداخته شود.

به گزارش اسپوتنیک، احتمال این وجود دارد که دونالد ترامپ‌ رئیس‌جمهور پیشین امریکا به روز از اقامتگاه‌اش در مارلاگو فلوریدا بیرون انداخته شود، زیرا این ساختمان به عنوان یک ساختمان مسکونی ثبت نشده است.

این املاک توسط ترامپ در سال 1985 از فردی به نام «مارجوری مری ودو»، خریداری شد. رئیس‌جمهور پیشین امریکا بعداً آن را به یک باشگاه گلف تبدیل کرد. در همان زمان، وی مجبور شد با شرایط خاصی موافقت کند، در این موافقت‌نامه آمده که مارالاگو نه باید بیش از 500 عضو داشته باشد، مشروط بر این‌که مدت اقامت آن‌ها از یک هفته و سه بار در سال تجاوز نکند.

اکنون موضوع با جان راندولف، وکیل مدافع شهرداری در جریان قرار گرفته است. وی تلاش خواهد کرد تا مشخص کند که  آیا ترامپ می‌تواند برای همیشه در باشگاه مارالاگو اقامت کند یا خیر.

انتخابات ریاست‌جمهوری امریکا در تاریخ 3 نوامبر سال گذاشته برگزارش شد. جو بایدن پیروز این انتخابات اعلام شد. ترامپ نتایج را نپذیرفت و اعلام کرد که در این انتخابات تقلب صورت گرفته است. وی در ماه جنوری به اتهام «تحریک به شورش» استیضاح شد. دونالد ترامپ نخستین رئیس‌جمهور در تاریخ امریکا است که دو بار توسط مجلس نمایندگان استیضاح شد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала