اعلامیه مطبوعاتی کرزی در پیوند به رخداد بهسود

© Photo / Hamid Karzaiاعلامیه مطبوعاتی کرزی به رخداد بهسود
اعلامیه مطبوعاتی کرزی به رخداد بهسود - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رئیس جمهور پیشین افغانستان با ابراز تاسف از شهید و زخمی شدن شماری از شهروندان این کشور در بهسود از حکومت خواست تا هرچه زودتر از راه مسالمت آمیز این مسئله را حل کند. 
نمایندگان مجلس: نسل‌کشی قومی در برابر پشتیبانان نظام را پایان دهید - اسپوتنیک افغانستان
آغاز جنگ در بهسود/ نمایندگان مجلس: نسل‌کشی قومی در برابر پشتیبانان نظام را پایان دهید

به گزارش اسپوتنیک، حامد کرزی رئیس جمهور پیشین افغانستان در فیسبوکش در واکنش به رخداد بهسود نوشت: حامد کرزی نگرانی و تاسف عمیقش را از بروز حوادث اخیر در حصه اول بهسود میدان وردگ که منجر به شهادت و زخمی شماری از هموطنان ما گردید ابراز میدارد.
او در ادامه نوشته است، که رئیس جمهور پیشین ضمن تاکید بر حفظ آرامش مردم از حکومت افغانستان میخواهد تا هر چه زودتر از راه مسالمت آمیز و در تفاهم با اهالی محل برای حل این معضل اقدام کند.

این درحالیست، که محمد حسین توانا سخنگوی «جبهه مقاومت» از آغاز درگیری میان نیروهای دولتی و این جبهه امروز خبر داده است.

یادآوری می کنیم، که پیش از این، محمد حسین توانا؛ سخنگوی «جبهه مقاومت» در بهسود با ارسال پیامی به رسانه‌ها گفته بود، که نیروهای حکومتی افراد ملکی شامل محاسن‌سفیدان و جوانان را به گلوله بسته‌اند و چندین ساعت زخمیان و جسدهای شهیدان را گروگان گرفته بودند.

به گفته او، نیروهای جبهه مقاومت چندین ساعت، هیچ‌گونه تیراندازی و درگیری با نیروهای دولتی نداشته. آقای توانا به تازگی از آغاز درگیری‌ها میان نیروهای مردمی و دولتی در این ولسوالی خبر داده‌است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала