Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

خروجی های بارسا در زمستان مشخص شد

© AFP 2023 / LLUIS GENEبارسلونا اف سی
بارسلونا  اف سی - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تا پایان پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی احتمالاً دو بازیکن از جکه بلوگرانا جدا خواهند شد و به تیم‌های دیگری خواهند پیوست.

به گزارش اسپوتنیک، ژان کلر تودیبو و ماتئوس فرناندس جزء برنامه های رونالد کومان برای ادامه فصل نیستند و بارسلونا قصد دارد هر دو جوان خود را در جنوری قرض دهد.

الچه و آلاوز در اوایل ماه جاری میلادی علاقه خود به هافبک برزیلی بارسلونا یعنی ماتئوس فرناندز را نشان دادند اما هنوز توافقی برای جدایی وی حاصل نشده است.

فرناندس که توسط بارسلونا به طور رسمی معرفی نشده است، تابستان گذشته در ازای پرداخت پنج میلیون یورو توسط بارسلونا به پالمیراس آبی‌واناری‌پوش شد اما در این فصل فقط چند دقیقه برای تیم اصلی بازی کرده است.

در همین حال، تودیبو در حال حاضر به صورت قرضی در بنفیکا حضور دارد که در آن تیم به نُدرت بازی کرده است.

خورخه خسوس مربی تیم پرتگالی به چشم او نمی آید زیرا معتقد است که این بازیکن فرانسوی فاقد مهارت های بدنی و تاکتیکی مورد نیاز یک مدافع است.

​نیس قبلاً علاقه خود را به دفاع میانی 21 ساله ابراز داشته اما بارسلونا باید راهی برای فسخ قرارداد این بازیکن با بنفیکا پیدا کند.

طبق گزارش ESPN باشگاه بارسلونا و نیس فرانسه در حال نهایی کردن انتقال قرضی تودیبو به این تیم هستند و گزینه خرید 8 الی 10 میلیون یورویی هم به عنوانی بندی در قرار داد این بازیکن ثبت خواهد شد.

در هنگام انتقال قرضی تودیبو به بنفیکا، این تیم موافقت کرد دو میلیون یورو بابت قرارداد قرضی تودیبو به بارسلونا بپردازد حالا اما خواسته بنفیکا بازیابی کل مبلغ 2 میلیون یورو است.

با این حال، بلوگرانا مایل به پذیرفتن شرایط فوق نیست و توافق نامه ای بین دو طرف هنوز بسته نشده است.

خروج احتمالی جونیور فیرپو نیز منتفی شد چون هیچ پیشنهاد مناسبی در این ماه به این مدافع چپ و 24 ساله ذخیره بارسا ارائه نشده است.

پنجره نقل و انتقالات جنوری روز دوشنبه به پایان می رسد و باید دید آیا بارسلونا موفق خواهد شد توبیدو و فرناندس را به فروش برساند یا خیر.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала