Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دی‌ماریا: مسی اگر به پاریس بیاید کباب پز او خواهم شد!

© Sputnik / Алексей Филиппов /  مراجعه به بانک تصاویر آنخل دی ماریا
آنخل دی ماریا  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ستاره آرجنتینی پاری‌سن‌جرمن به این باور است که می‌‌تواند در رده باشگاهی و احتمالا در این تیم با لیونل مسی همبازی شود.

به گزارش اسپوتنیک، قرارداد لیونل مسی با بارسلونا در پایان فصل جاری به اتمام می رسد و مسی همین حالا هم آزاد است تا با هر تیمی که می خواهد مذاکره کند.

Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عدم فروش «لئونل مسی» از سوی بارسا یک اشتباه بود

یکی از تیم هایی که بیش از بقیه نامش پیرامون مسی شنیده می شود، پاری‌سن‌جرمن فرانسه است. آنخل دی‌ماریا، ستاره آرجنتینی پی‌‌اس‌جی با استقبال از هم تیمی شدن با فوق ستاره بارسلونا می‌گوید که بازی کردن با او در یک تیم رویایی بود.

دی‌ماریا در این باره بیشتر به توضیحات پرداخت و گفت:«می‌توان گفت که یک فرصت دیگر هم برای همبازی شدن با مسی وجود دارد اما خب قرارداد رو به اتمام است و نمی دانم چه اتفاقی رخ خواهد داد. در هر صورت از بازی کردن کنار او بسیار خوشحال خواهم شد».
دی‌ماریا در ادامه گفت:«همیشه رویای هم تیمی شدن با لئو در یک تیم باشگاهی را با او داشته ام هر وقت به تیم ملی میرویم باهم زیاد کار میکنیم . اگر لئو مسی به پاریس بیاید ما (همراه همسرش) حداقل در پاریس میمانیم تا برای او کباب بپذیم! با این صحبت می‌توانید ببینید چه میگویم...».

وینگر سابق رئال مادرید که زمانی رقیب مستقیم برنده شش باره توپ طلا بود، در گذشته تا آستانه همبازی شدن با لیونل مسی پیش رفت؛ جایی که بحث های زیادی در رابطه با احتمال انتقال آنخل دی ماریا به نوکمپ مطرح شده بود اما این اتفاق رخ نداد و ستاره آرجنتینی اکنون ششمین فصل حضور خود در پی‌اس‌جی را پشت سر می‌گذارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала