رهگیری هواپیمای شناسایی ناروی توسط جنگنده روسیه

© Sputnik / Nina Padalko /  مراجعه به بانک تصاویر رهگیری هواپیمای شناسایی ناروی توسط جنگنده روسیه
  رهگیری هواپیمای شناسایی ناروی توسط جنگنده روسیه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مرکز مدیریت دفاع ملی روسیه امروز شنبه از شناسایی و رهگیری یک هواپیمای شناسایی نیروی هوایی ناروی در نزدیکی مرزهای روسیه بر فراز دریای بارنتز خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، مرکز مدیریت دفاع ملی روسیه، اعلام کرد که روز جمعه یک جنگنده میگ-31 این کشور مجبور شد برای مشایعت و دور کردن هواپیمای شناسایی نیروی هوایی ناروی در آسمان دریای بارنتز از مرزهای ملی روسیه به هوا بلند شود.

بر اساس این اطلاعات، روز جمعه پس از تشخیص نزدیک شدن یک هواپیمای بیگانه به مرزهای روسیه توسط دستگاه‌های رادار، یک فروند جنگنده میگ-31 آماده خدمت نیروی دریای شمال روسیه برای شناسایی و جلوگیری از نقض حریم هوایی کشور به هوا بلند شد و هواپیمای شناسایی و ویژه جنگ الکترونیک از نوع "فالکون-20 " (Falcon-20) نیروی هوایی ناروی را بر فراز آب‌های ساحلی دریای بارنتز شناسایی کرد.

سو-30 روسیه جنگنده جاپان را رهگیری کرد - اسپوتنیک افغانستان
سو-30 روسیه جنگنده جاپان را رهگیری کرد

در ادامه این بیانیه آمده است، جنگنده روسیه پس از دور کردن هواپیمای ناروی از مرز کشور به پایگاه هوایی خود بازگشت. پرواز جنگنده روسیه کاملا مطابق با قوانین بین المللی استفاده از حریم هوایی صورت گرفت.

این مرکز یادآور شد که جنگنده میگ روسیه در جریان پرواز خود، کلیه قوانین بین المللی مربوط به استفاده از حریم هوایی کشورها را رعایت کرد. در این حادصه مرزهای ملی روسیه نیز نقض نگردید.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала