Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تابستان داغ در جادۀ مادرید – پاریس؛ پیشنهاد رئال‌ برای امباپه آماده شد

© AFP 2023 / FRANCK FIFEКилиан Мбаппе
Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
ممکن است 2021 سالی باشد که سرانجام کیلیان امباپه پیراهن سفید رئال‌مادرید را برتن خواهد کرد.

به گزارش اسپوتنیک، باشگاه رئال‌مادرید نمی‌خواهد فرصت خرید کیلیان امباپه را راحت از دست بدهد و پیشنهادش برای این بازیکن را آماده کرده است.

Игрок клуба Пари Сен-Жермен Килиан Мбаппе - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تلاش دوباره رئال در تابستان برای سفیدپوش کردن امباپه

نشریه «مارکا» مدعی شد، رئالی‌ها پیشنهادی برای امباپه تنظیم کرده‌اند و این پیشنهاد را تابستان 2021 برای باشگاه پاری‌سن‌جرمن ارسال خواهند کرد. کهکشانی‌ها امیدوار هستند در سال 2021 سرانجام این بازیکن به تیم‌شان یکجا شود.

مارکا گزارش داده است که در حال حاضر رئال مادرید با احتیاط شرایط امباپه را دنبال می کند. این انتقال یک پروژه تقریبا غیرممکن است اما مدیران رئال با دقت همه تحولات و تغییرات را دنبال می کنند.

بحران کرونا باعث شده تا سناریوی خرید امباپه از قبل هم پیچیده تر شود اما رئال می داند که برای پروژه ورزشی جدیدش هیچ چاره ای جز خرید امباپه را ندارد و باشگاه نمی خواهد فرصت خرید یک ستاره درجه یک را از دست بدهد.

رئال مادرید در حال حاضر 125 میلیون یورو در حساب های خود دارد اما کاهش بودجه 300 میلیونی برای کرونا باعث می شود تا رئال برای خرید امباپه چاره ای جز فروش برخی بازیکنان نداشته باشد. پی اس جی برای کاهش قیمت امباپه می خواهد برخی بازیکنان رئال را وارد این انتقال کند.

امباپه در پی‌اس‌جی در حال حاضر سالی 18 میلیون یورو دستمزد می‌گیرد که رئال با توجه به بحران مالی تلاش می کند که او را راضی کند و مبلغ  قابل توجهی را به او بپردازد. هر چند که به قول مدیران رئال، چنین بازیکنانی هزینه هایی که برایشان پرداخته می شود را جبران می کنند.

اخیراً خبر رسیده باشگاه لیورپول هم مشتری جدی امباپه است و به همین دلیل رئالی‌ها احساس خطر کرده‌اند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала