Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

توافق لاوتارو برای تمدید قراردادِ بدون بند فسخ با اینترمیلان

© AFP 2023 / MIGUEL MEDINAАргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан
Аргентинский нападающий «Интер» Лаутаро Мартинес  во время футбольного матча «Интер» - «Фиорентина» (20 января 2020). Милан - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
لاوتارو مارتینز آماده شده تا با اینترمیلان قرارداد جدیدی که در آن بند فسخ قرارداد وجود نخواهد داشت، امضأ کند.

به گزارش اسپوتنیک، لاوتارو مارتینز، مهاجم آرجانتینی اینترمیلان، تابستان گذشته به بارسلونا بسیار نزدیک شد تا جانشین لوئیز سوارز که به اتلتیکومادرید پیوست، شود اما این بازیکن در نهایت تصمیم به ماندن در ایتالیا گرفت.

اینترمیلان نیز با توجه به وفاداری این بازیکن، دستمزد او را افزایش داد و لاوتارو در حال حاضر به جای 48 هزار پوند، 86.500 هزار پوند دریافت می‌کند.

افزایش دستمزد این بازیکن سبب شده تا امیدها برای تمدید قرارداد او افزایش یابد و اینترمیلان امیدوار است بزودی قرارداد این بازیکن تمدید شود.

قرارداد لاوتارو تا پایان سال 2023 اعتبار دارد و شواهد نشان می‌دهد که قدم های مثبتی در این زمینه برداشته شده و هر دو طرف می‌خواهند که یک توافق‌نامه در این مورد پیش نویس و امضا شود که در آن بند فسخ قرارداد 111 میلیون یورو وجود نخواهد داشت.

این در حالی‌ست که هنوز بارسلونا از جذب این بازیکن ناامید نشده و تصمیم دارد بار دیگر در تابستان برای جذب او اقدام کند.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала