Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دزدی از خانه‌ی هافبک یوونتوس حین بازی

© Sputnik / Виталий Белоусов /  مراجعه به بانک تصاویر وستون مک کنی بازیکن امریکایی شالکه
وستون مک کنی بازیکن امریکایی شالکه - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
سارقین هنگام بازی یوونتوس مقابل اسپال در جام حذفی ایتالیا به خانه وستون مک‌کنی، ستاره این روزهای یووه دستبرد زده‌اند و تعدادی لباس و وسایل ارزشمند را به سرقت برده‌اند.

به گزارش اسپوتنیک، روز چهارشنبه در جریان مسابقات  جام حذفی ایتالیا تیم یوونتوس به مصاف اسپال رفت و توانست با 4 گل حریف خود را شکست دهد اما در حین برگزاری این بازی اتفاق بدی برای وستون مک کنی، هافبک آمریکایی بیانکونری رخ داده.

اسکای اسپورت ایتالیا گزارش داده‌ در هنگام بازی سارقین به خانه مک‌کنی دستبرد زده‌اند و در اصل برنامه سرقت جوری طراحی شده بوده که آن‌ها مطمئن باشند مک‌کنی در خانه حضور نداشته است.

​این رسانه اعلام کرده سارقین توانسته‌اند کفش‌ها، البسه و چند وسیله ارزشمند را با خود ببرند. آن‌ها از طریق پنجره دستشویی وارد خانه مک‌کنی شده‌اند.

اسکای اسپورت نوشته سارقین آن قدر حرفه‌ای بوده‌اند که با تحقیق درباره رفتار همسایگان، توانسته‌اند جوری وارد ساختمان شوند که کسی متوجه نشود.

گفتنی است سرقت از خانه بازیکنان اخیرا در اروپا به یک اپیدمی تبدیل شده و بسیاری دچار آن شده‌اند. بیشتر آن‌ها با علم به این که بازی کدام بازیکن در چه روزی برگزار می‌شود اقدام به طراحی نقشه سرقت می‌کنند. فرانک ریبری هم یکی از آخین قربانیان سرقت بود که خانه اش مورد دستبرد قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала