Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دستیابی زیدان به مثلث هجومی مورد نظرش پس از یک‌ سال‌ونیم + عکس

© REUTERS / JON NAZCA مباراة ريال مدريد وغرناطة (2-1) في الدوري الإسباني
 مباراة ريال مدريد وغرناطة (2-1) في الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
زین‌الدین زیدان به مثلث هجومی هازارد، بنزما و آسنسیو اعتماد بیشتری دارد و ضریب گُلزنی این مثلث هجومی بهتر از سایر بازیکنان خط حمله است.

به گزارش اسپوتنیک، زین‌الدین زیدان سرمربی رئال مادرید، از مدت‌ها قبل به دنبال تشکلیل خط حمله آتشین بود که بتواند در هر بازی دروازه‌ حریف را باز کنند اما موفق به دستیابی به چنین خط هجومی نشده بود.

أهداف مباراة ريال مدريد وكلوب بروج (3-1) في دوري أبطال أوروبا - اسپوتنیک افغانستان
رئال مادرید – لوانته؛ کهکشانی‌ها به دنبال زنده‌نگهداشتن امید قهرمانی

این سرمربی فرانسوی پس از یک‌ سال‌ونیم و با بهبود یافتن مارکو آسنسیو و ادن هازارد از مصدومیت به مثلث هجومی مورد نظرش دستیافته است و این دو بازیکن در کنار بنزما آمار خوبی در چند بازی آخر داشته اند.

این مثلث(بنزما، هازارد و آسنسیو) اولین بازی خود را در ترکیب اصلی رئال مادرید در این فصل و در پیروزی مقابل هوئسکا داشتند که دو بار بنزما و یک بار هازارد موفق به گُلزنی شدند.

 پس از آن در پنج بازی این مثلث کنار هم فیکس بوده اند که در این بازی‌ها رئال 12 گل زده (2.4 گل در هر بازی) در حالی که این تیم در 22 بازی دیگر بدون حداقل یکی از سه عضو مثلث هجومی در ترکیب، 33 گل زده (1.5 گل در هر بازی).

 در حقیقت رئال با مثلث هازارد، بنزما و آسنسیو به طور متوسط یک گل در هر بازی بیشتر می زند و این نشان می‌دهد که مثلث هجومی مورد نظر زیدان نتیجۀ بسیار خوبی داده است.

این مثلث در این فصل در مجموع 19 گل زده اند که شامل 44.2 درصد گل‌های کهکشانی‌ها است. در این تعداد گُل، سهم بنزما 15 گُل، 3 گُل هازارد و 1 گُل آسنسیو بوده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала