ساخت سریعترین ماوس توسط شرکت ریزر

© Sputnik / Ruslan Krivobok /  مراجعه به بانک تصاویر Мужчин работает а за компьютером
Мужчин работает а за компьютером - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
شرکت ریزر به تازگی ماوس جدید را معرفی کرده که سریعترین ماوس دنیا به حساب می آید.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کلیک، به تازگی ماوس جدید شرکت ریزر جنجال زیادی به پا کرده است. این ماوس با نام Viper 8K شناخته می شود و در رقابت با دیگر محصولات مشابه، سرعت پاسخگویی بالاتری دارد.

این محصول، از نسل دوم سوئیچ نوری و دقت DPI 20000 بهره می برد و به ادعای شرکت ریزر، این ماوس جدید از فناوری HyperPolling استفاده می کند که به آن این امکان را می دهد تا با سرعت 8000 مگاهرتز بر روی صفحه نمایش حرکت کند.

تشخیص بیماری های خطرناک به کمک  نشانگر ماوس - اسپوتنیک افغانستان
تشخیص بیماری های خطرناک به کمک " نشانگر ماوس"

در حال حاضر تمام ماوس های گیمینگ امکان حرکت با سرعت 1000 هرتز را در یک ثانیه روی صفحه نمایش دارند. در این صورت فناوری به کار رفته در این موس به آن کمک می کند تا آن یک ثانیه را به یک هشتم میلی ثانیه کاهش دهد. به صورت تئوری سرعت پاسخگویی این محصول بالاتر از رقبای خود است. البته که بررسی این گونه فناوری‌ ها و مقایسه آن با دیگر محصولات حتی برای گیمر های حرفه مقوله ای دشوار است. زیرا ما در حال صحبت درباره میلی ثانیه ها هستیم و امکان تشخیص آنها توسط انسان امری بسیار دشوار است.

وزن Viper 8K نیز رقابت را برای سایر رقبا سخت می‌کند. این محصول با وزن 71 گرم در کنار امکاناتی که دارد، می‌تواند بازی کردن را برای گیمر ها راحت تر کند. گفتنی است که این فناوری فقط در این ماوس سیمی در دسترس است. پس اگر شما جزء کسانی هستید که فقط از ماوس بی سیم استفاده می کنید، این محصول انتخاب خوبی برای شما نخواهد بود. اما اگر با این قضیه مشکلی ندارید و به دنبال خرید یک ماوس هستید، این محصول می تواند امکانات جذابی را برای شما به ارمغان بیاورد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала