Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

سمپدوریا 0 – یوونتوس 2؛ رونالدو و یاران به صدر جدول نزدیک شدند

© REUTERS / Massimo PincaEl delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido
El delantero portugués de Juventus Cristiano Ronaldo se eleva por encima del portero de Sassuolo, Andrea Consigli, durante un partido - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
یوونتوس در دیدار خارج از خانه موفق به شکست سمپدوریا شد و به رده سوم جدول رقابت‌های سری‌آ صعود کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در سومین دیدار از هفته بیستم رقابت‌های سری‌آ، یوونتوس در ورزشگاه لوئیجی فراری، مهمان سمپدوریا بود و موفق شد این تیم را با نتیجۀ 0-2 شکست دهد.

در این دیدار که یوونتوس تیم برتر میدان بود، موقعیت‌های مناسبی برای گُلزنی داشت اما این موقعیت‌ها با بی‌توجهی مهاجمان از دست رفت.

یوونتوس در این دیدار توسط فدریکو کیه‌زا در دقیقه 20 به گُل دست یافت اما آئودرو دروازه‌بان سمپدوریا اجازۀ هنرنمایی به رونالدو و موراتا را نداد.

یوونتوس در ادامه تلاش زیادی کرد تا بازی را پُر گُل ببرد و در نهایت در وقت‌های اضافه نیمه دوم موفق به زدن گُل دوم شد و آرون رمزی در دقیقه 90+1 موفق به باز کردن دروازه حریف شد.

بازی در پایان 90 دقیقه با برتری 0-2 یوونتوس به پایا رسید و بیانکونری با کسب این سه امتیاز و پیروزی خارج از خانه، 39 امتیازی شد و به رده سوم جدول صعود کرد.

سمپدوریا نیز با 26 امتیاز در رده دهم جدول قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала