Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیشنهاد جالب به حبیب برای فوتبالیست شدن

© AP Photo / Seth WenigБоец смешанного стиля Хабиб Нурмагомедов
Боец смешанного стиля Хабиб Нурмагомедов - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
حبیب نورمحمدوف، مبارز سرشناس پس از بازنشستگی با پیشنهادی برای حضور در یک تیم فوتبال به نام "کاماز" در لیگ دسته سه روسیه مواجه شده است.

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا ستاره سابق UFC ویدیویی از خودش در حال فوتبال بازی کردن در زمین تمرین اسپارتاک مسکو در دبی منتشر کرده بود.

باشگاه کاماز در پیامی در اینستاگرام نوشت:"به تو پیشنهاد می دهیم تا اولین تجربه فوتبالی خود را در تیم ما داشته باشی. لیگ دسته سه روسیه مثل UFC در فوتبال است. ما در هر بازی برای بردن ظاهر می شویم و هدف جاه طلبانه ما صعود به دسته های بالاتر است. ما حتی کارت عضویت حبیب را هم آماده کرده ایم. اگر همه چیز خوب پیش برود، تاریخ صدور را هم به آن اضافه خواهیم کرد."

حبیب نورمحمدوف، ستاره UFC، با ویرجیل فن‌دایک بازیکن لیورپول در دبی دیدار کرد و با او عکس گرفت.

​کاماز در تلاش است تا نورمحمدوف را به اردوی سه هفته ای این تیم ببرد که از روز 24 دلو در نووروسیسک آغاز خواهد شد. حبیب 32 ساله طرفدار رئال مادرید است اما اخیرا با ویرجیل فن دایک مدافع لیورپول عکس گرفته است. او به شدت طرفدار فوتبال است و حالا که از مبارزه بازنشسته شده، می تواند رشته خود را عوض کند.  البته برخی در تلاش هستند تا به UFC برگردد و به رکورد بی نظیر 30 مسابقه بدون شکست برسد که رویای پدر فقیدش بود. باید دید که آیا رقیبی پیدا خواهد شد تا حبیب را مجاب کند که به رقابت برگردد یا نه.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала