Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کومان: بارسا در موقعیتی نیست که همه جام‌ها را ببرد

© REUTERS / JUAN MEDINASoccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman
Soccer Football - La Liga Santander - Real Valladolid v FC Barcelona - Estadio Jose Zorrilla, Valladolid, Spain - December 22, 2020 Barcelona coach Ronald Koeman  - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رونالد کومان سرمربی کاتالان‌‌ها صریحاً پذیرفته است که بارسلونا در حال حاضر در موقعیتی نیست که برای کسب جام همه جام‌ها بجنگد.

به گزارش اسپوتنیک، بارسلونا چندی قبل در فینال رقابت‌های سوپرجام اسپانیا، برابر اتلتیک بیلبائو شکست خورد و این جام ارزشمند را از دست داد.

فوز برشلونة على مضيفه دينامو كييف الأوكراني  - اسپوتنیک افغانستان
پسران کومان؛ سرمربی بارسا با درخشش جوانان به قهرمانی می‌اندیشد

این تیم در حال حاضر با یک بازی بیشتر نسبت به اتلتیکومادرید و 10 امتیاز کمتر پس از رئال مادرید در رده سوم جدول رقابت‌های لالیگا قرار دارد و امید چندانی برای قهرمانی در لیگ ندارد.

بارسا قرار است بامداد دوشنبه در نیوکمپ میزبان اتلتیک بیلبائو است و در کنفرانس خبری قبل از این دیدار، رونالد کومان در مورد مدعی بودن تیمش برای قهرمانی همه جام‌ها صحبت کرد و مدعی شد که در چنین موقعیتی قرار ندارند.

او در این مورد به خبرنگاران گفت:" بارسلونا در حال حاضر موقعیت قهرمانی در همه رقابت‌ها را ندارد. ما باید واقع‌بین باشیم که از کجا آمده‌ایم و چه تغییراتی را ایجاد کرده‌ایم. همه چیز به یک بازیکن بستگی ندارد. ما همیشه باید آماده باشیم مبارزه کنیم، اما باید واقع بین باشیم. من چندین بار گفته‌ام که این فصلی‌ست که ما چیزها را تغییر می‌دهیم‌، ما بازیکنان جوان را انتخاب می کنیم و انتظار داریم در دراز مدت به نتایج مطلوب دست یابیم".

سرمربی بارسا در مورد دیدار فردا شب گفت:"بیلبائو تیم بسیار خوبی‌ست و این را در دو بازی گذشته به خوبی نشان داده است. یکی از کیفیت‌ها خوب آن‌ها استفاده از ظربات ایستگاهی و کرنر‌ها است و ما باید از خطا‌های بی‌مورد خود داری کنیم".

کومان در مورد شرایط تیمش در رقابت‌های لالیگا گفت:" ما از وضعیت خود در لالیگا اطلاع داریم، پیچیده است. همانطوری که گفتم اگر اتلتیک خوب کار کند، کار ما دشوارتر خواهد بود".
کومان در مورد دو دیدار رفت و برگشت برابر پاریسن‌جرمن نیز صحبت کرد و چنین گفت:" ما می دانیم که دو بازی برابر پی‌اس‌جی داریم و تلاش خواهیم کرد تا از پس این کار برآییم. آرزوی ما پیروزی است زیرا ما بارسلونا هستیم اما باید واقع بین باشیم".

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала