Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

به سیاه بودنم افتخار می‌کنم

© AP Photo / Jon Superمارکوس راشفورد مهاجم منچستریونایتد
مارکوس راشفورد مهاجم منچستریونایتد - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مارکوس راشفورد که پس از عملکرد ضعیف در مقابل آرسنال با توهین های نژاد پرستانه روبرو شد، به این اهانت ها پاسخ داد.

به گزارش اسپوتنیک، پس از تساوی بدون گل تیم های آرسنال و منچستریونایتد در هفته 21 پریمیر لیگ و در شب عدم درخشش مارکوس راشفورد واز دست رفتن دو امتیاز دیگر برای سولسشر و شاگردانش در منچستریونایتد، عده ای در فضای مجازی به مهاجم جوان و ملی پوش یونایتد توهین نژادپرستانه کردند.

رشفورد با انتشار پستی از این بابت ابراز تاسف کرد. او نوشت: "از آنچه در فضای مجازی به من حمله شد، عکس نمی گیرم و آنان را منتشرکنم. واقعا چنین رفتاری غیرمسئولانه خواهد بود. بسیاری از کودکان با رنگ پوست های متفاوت مرا می بینند. پس لازم نیست که شاهد این حملات علیه من باشند."

​پس از این مسئله راشفورد که در ماه های اخیر کرونایی، با اقداماتی گسترده کودکان بی سرپرست کشورش را کمک کرده و وعده های غذایی بسیاری تهیه کرده است.

به همین خاطر این ستاره خط حمله شیاطین سرخ به عنوان فوتبالیستی با شخصیت و خیرخواه مطرح شد. او به این ترتیب محبوب بسیاری شد و حتی در سراسر جهان عده بیشماری او را تحسین کردند. با این حال اکنون  مورد حملات نژادپرستانه عده ای در فضای مجازی در ساعات اخیر قرار گرفته است.

وی افزود: "من سیاهپوست هستم .هر روز با این رنگ پوست زندگی می کنم و به آن می بالم. هیچ حرفی باعث نخواهد شد حس دیگری پیداکنم. آنهایی که علیه من حرف می زنند، اگر منتظر واکنش سختی از طرف من هستند، چنین رفتاری را از من نخواهند دید."

​رشفورد با ابراز تاسف از وضعیت ناخوشایند حاکم بر فضای مجازی نیز عنوان کرد: "بشریت و فضای مجازی متاسفانه در بدترین حال گرفتار شده اند. بلی، من یک مرد سیاهپوست هستم و از این بابت افتخار هم می کنم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала