Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

جنوری کام رئالی‌ها را تلخ کرد؛ ماه اول سال 2021 دو جام را از لوس بلانکوس گرفت

© AFP 2023 / PIERRE-PHILIPPE MARCOUReal Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019
Real Madrid's French defender Raphael Varane, Real Madrid's Brazilian midfielder Casemiro, Real Madrid's Belgian forward Eden Hazard, Real Madrid's Welsh forward Gareth Bale, Real Madrid's Brazilian defender Marcelo Real Madrid's Brazilian forward Vinicius Junior and Real Madrid's Dominicans forward Mariano Diaz attend a training session at the Valdebebas training complex in the outskirts of Madrid, on September 30, 2019 - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
عملکرد تیم فوتبال رئال مادرید در ماه جنوری سال 2021 بسیار ضعیف بوده است و ممکن است کل فصل رئال را زیر سوال ببرد.

به گزارش اسپوتنیک، ماه جنوری برای رئال مادرید وحشتناک و تاسف بار بود. در حالی که سال گذشته ماه جنوری باعث شد تا حس و حال تیم عوض شود و تیم زیدان با کسب شش برد از هفت بازی روحیه گرفت، این بار داستان کاملا متفاوت بود. 

 در حقیقت تنها باری که رئال در جنوری 2020 برنده نشد مربوط به فینال سوپرجام بود که بازی در وقت قانونی با تساوی به اتمام رسید و تیم در ضربات پنالتی پیروز شد.

اما جنوری 2021 برای رئال مادرید کاملا سیاه بود. دو جام به صورت قطعی از دست رفت یعنی کوپا و سوپرجام اسپانیا. رئال در نیمه نهایی سوپرجام مقابل بیلبائو شکست خورد و در کوپا مقابل آلکویانو به شکل تحقیرآمیزی حذف شد. از سویی نتایج ضعیف در لالیگا باعث شده تا قهرمانی لیگ اسپانیا نیز چیزی شبیه به یک رویا باشد.

رئال با دو بازی بیشتر، هفت امتیاز با اتلتیکو فاصله دارد و اگر سیمئونه از پس بازیهای معوقه خود بربیاید، قهرمانی لالیگا تقریبا یک رویاست. در حقیقت به نظر می رسد که شانس این که زیدان برای اولین بار در 13 سال اخیر، رئال را برای دو فصل پیاپی به قهرمانی لیگ برساند، خیلی کم است.

​رئال مادرید در این فصل تا کنون هشت بار شکست را تجربه کرده یعنی یکی بیشتر از کل فصل قبل. رئال سال گذشته  فقط هفت تا از 51 بازی خود را باخت در حالی که در فصل جاری در 8 تا از 28 بازی خود مغلوب شده است.رئال در حقیقت در این فصل 15 بازی را برده و 13 بازی را نبرده است.

رئال در ماه جنوری سه شکست، یک تساوی و فقط دو پیروزی داشت که شروع ضعیفی برای سال 2021 است.

در بازی مقابل لوانته کمبود بازیکن روی نیمکت کاملا مشهود بود آن هم در حالی که یوویچ و اودگارد از بازی نکردن خسته شدند و تصمیم گرفتند از رئال جدا شوند و به آینتراخت و آرسنال بروند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала