Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دو بازیکنی که باعث اخراج لمپارد شدند

© REUTERS / ADAM DAVYFrank Lampard, who has been sacked as Chelsea manager
Frank Lampard, who has been sacked as Chelsea manager - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
به گفته هری ردنپ، فرانک لمپارد بهای سنگین عدم نتیجه دادن زودهنگام کای هاروتز و تیمو ورنر را پرداخت کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، ورنر مهاجم چلسی با قراردادی 53 میلیون پوندی از RB لایپزیگ به این باشگاه پیوست در حالی که هاورتز هافبك 89 میلیون پوندی از بایر لوركوزن خریداری شد؛ اما از زمان رسیدن به استمفوردبریج این دو نفر فقط 5 گل در لیگ برتر به ثمر رسانده اند.

ملی پوشان آلمان بخشی از هزینه های 253 میلیون پوندی تابستان تحت هدایت لمپارد بودند.

چلسی همچنین بن چیلول را از لستر، حکیم زیاش ستاره سابق آژاکس و ادوارد مندی از رن را به خدمت گرفت.

اما پس از پنج شکست در لیگ برتر در هشت بازی و نهمین باشگاه در جدول لیگ برتر انگلیس، لمپارد اوایل یک هفته بعد از فقط 18 ماه حضور در این پست اخراج شد و توماس توخل جایگزین او شد.

هری ردنپ سرمربی با تجربه انگلیسی ک هزمانی لمپارد کار خود را در فوتبال حرفه‌ای زیر نظر او و در وست‌هم یونایتد آغاز کرده بود در گفتگو با روزنامه سان میگوید که عدم موفقیت لمپارد در چلسی نشان میدهد که فوتبال مدرن تا چه سرحدی دیوانه وار است.

ردنپ گفت: "چلسی سرمایه های زیادی را برای بازیکنان جدید خرج کرد و به عنوان سرمربی نه تنها برای بازی کردن آن‌ها، بلکه برای موفقیت فوری آنها نیز تحت فشار قرار گرفت."

"وقتی موفق نشوند، بازیکنانی مثل دو ستاره آلمانی تیمو ورنر و کای هاورتز، پس تزریق بودجه به سرمربی متوقف میشود. اما مطمئن هستم که فرانک پشت همه خریدهای چلسی نیست.

"من می گویم تنها کسی که فرانک علاقه زیادی به گرفتن او داشت بن چیلول بود. ببینید که فوتبال چقدر دیوانه وار شده است.

"مهمترین مرد در یک تیم کسی است که مسئول خرید بازیکن است و اگر قضاوت او خوب نباشد، شما به عنوان مربی دچار مشکل خواهید شد. '

​هاورتز دربازی وسط هفته در تساوی بدون گل آبی ها در خانه مقابل ولوز از ابتدا در ترکیب قرار گرفت، این بازی اولین بازی توخل  سرمربی سابق پاری سن جرمن و بوروسیا دورتموند بود که مسئولیت هدایت باشگاه چلسی را جدیداً بر عهده گرفته است.

پیش از بازی دوم توخل به عنوان سرمربی آبی ها در روی نیمکت چلسی مقابل برنلی، سرمربی آلمانی قول داده است اعتماد به نفس هموطن خود تیمو ورنر را که از زمان گلزنی مقابل شفیلد یونایتد در 7 نوامبر موفق به گلزنی در لیگ برتر نشده است، دوباره برگرداند.

توخل گفت: "گاهی اوقات به عنوان یک مهاجم نباید خیلی مراقب هر چیز بود" 'گاهی اوقات به عنوان یک مهاجم بهتر است که اصلاً به چیزی اهمیت نداد و فقط به فکر گل زدن بود. بعضی مهاجمان هستند که به بازی اهمیت نمیدهند اما او (ورنر) آن پسر نیست. او اهمیت می دهد و از خودش و از روشی که اخیراً اتفاق افتاده راضی نیست.

"در حال حاضر و به همین دلیل اینکه من از او در روز چهارشنبه استفاده نکردم، می بینم صورت او کمی بسته است و بار فشار روی شانه های اوست. او بسیار به بازی کردن اهمیت می دهد و این نشان می دهد او شخصیت خارق العاده ای دارد.

"مهم است که اعتماد او را به خود جلب کنیم و لبخند را بر لب او برگردانیم و بیش از حد به داشتن مهاجمی فوق العاده شک نکنم. وظیفه من این است که این کار را انجام دهم، به او در این زمینه کمک کنم و سپس موقعیتی (پُستی) را پیدا کنم که بتوانیم از نقاط قوت او استفاده کنیم. "

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала