Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

کاش با لیورپول تمدید می‌کردم

عضو شوید
استیون جرارد افسانه‌ی تیم فوتبال لیورپول می‌گوید حالا پشیمان شده است که چرا پیشنهاد تمدید قرارداد با لیورپول را رد کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، استیون جرارد از رد پیشنهادی که می‌توانست به او فرصت بازی کردن در لیورپول زیر نظر یورگن کلوپ را بدهد ناراحت است.

جرارد که در فاصله سال‌های 1998 تا 2015 برای لیورپول 700 بازی انجام داد، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان تاریخ این باشگاه شناخته می‌شود، هر چند که او هرگز موفق به فتح لیگ برتر نشد.

 او پیش از پایان دوران بازی‌اش در لیورپول پیشنهادی برای تمدید یک ساله قراردادش دریافت کرد اما در نهایت ترجیح داد که به MLS برود و برای تیم لس‌آنجلس گلسی بازی کند.

​جرارد 40 ساله در گفت‌وگو با نشریه دیلی‌میل انگلیس اظهار داشت: "حالا که به گذشته نگاه می‌کنم، با خودم می‌گویم ای کاش که قرارداد یک ساله‌ای که باشگاه قبل از رفتنم به من پیشنهاد کرد را امضا می‌کردم، چون اگر این کار را کرده بودم، شاید می‌شد حداقل برای یک مدت کوتاه زیر نظر یورگن کلوپ بازی کنم. بنابراین کمی احساس پشیمانی می‌کنم. من در لیورپول روزهای فوق‌العاده را تجربه کردم و روزهای درخشانی داشتم که هرگز آنها را فراموش نمی‌کنم."

سرمربی تیم گلاسکو رنجرز اسکاتلند افزود: "در عین حال من لحظاتی را هم در آن تیم تجربه کردم که به طرزی بیرحمانه ناراحت کننده بودند و سعی کردم که از کنارشان بگذرم. در کل چندان دوست ندارم درباره فرازو نشیب‌ها صحبت کنم. می‌خواهم هر وقت که به گذشته نگاه می‌کنم، خوشحال شوم چون من توانستم رؤیایم که بازی برای تیم شهرم بود را محقق کنم و به چیزهایی برسم که حتی رؤیای‌شان را هم نداشتم."

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала