Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسلونا، مسی را به یازده ستارۀ درخشان ترجیح داده است + عکس

© Photo / FCBarcelona/ TwitterFirst workout of the day Lionel Messi
First workout of the day Lionel Messi - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
مدیران بارسلونا، با پولی که به مسی پرداخت می‌کنند، می‌توانستند ستاره‌های بزرگی نظیر هالند، فرناندز، کای هاورتز و ... را خریداری کند.

به گزارش اسپوتنیک، امروز نشریه مادریدی «ال موندو» جزئیاتی را از قرارداد آخر بارسلونا که در سال 2017 با لیونل مسی عقد کرده بود، منتشر کرد و مشخص شد که این بازیکن در چهار سال مبلغ 555.237.619 یورو دریافت کرده که برای یک باشگاه فوتبال بسیار هنگفت است.

این موضوع انتقادهای زیادی را به همراه داشت و همین موضوع سبب شد که کاتالان‌ها این افشاگری را تکذیب کنند و هم‌صدا با مسی تصمیم به شکایت علیه عاملان آن بگیرند.

نشریه دیگر مادریدی یعنی مارکا، به ابعاد دیگر این موضوع پرداخته و مدعی‌ست که بارسلونا با چنین مبلغی می‌توانست چندین ستارۀ جوان که این روزها در ترکیب تیم‌های شان می‌درخشند خریداری و برای سال‌ها از داشتن بازیکنان باکیفیت مطمئن می‌بود.

براساس ترکیبی که مارکا بیرون داده است، بارسلونا می‌توانست بازیکنانی چون ادرسون مورائس را با 40 میلیون یورو برای سنگربانی، ژائو کانسلو را با 40 میلیون، لئوناردو بونوچی را با 35 میلیون و اشرف حکیمی را با 40 میلیون خط دفاع، رودری را با 63 میلیون، دنی ون فن دبیک را با 39 میلیون ، برونو فرناندز را با 55 میلیون  و کای هاورتز با 80 میلیون برای خط میانی و ژائو فلیکس را با 120 میلیون، فران تورس را با 23 میلیون و ارلینگ هالند 20 یورو برای خط دفاعی خریداری کند.

باشگاه بارسلونا حفظ مسی را به جذب این بازیکنان ترجیح داده است و حالا این بازیکن در آستانۀ جدایی از جمع کاتالان‌ها قرار دارد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала