Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

تنها اینیستا بهتر از آرتور ملو است

© REUTERS / ALBERT GEAنادي يوفنتوس الإيطالي
نادي يوفنتوس الإيطالي - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
رودریگو بنتانکور هافبک اروگوئۀ باشگاه یوونتوس، به تمجید از آرتور ملو هم‌تیمی برازیلی‌اش پرداخت او را با آندرس اینیستا هافبک سابق بارسلونا مقایسه کرد.

به گزارش اسپوتنیک، آرتور ملو تابستان گذشته با میرالم پیانیچ معاوضه شد و هافبک بوسنیایی راهی بارسلونا و هافبک برازیلی به یوونتوس ملحق شد.

Артур Мело, фото из архива - اسپوتنیک افغانستان
آرتور: مسی کاپیتان بهتری است یا رونالدو؟ من کریستیانو را انتخاب می‌کنم

این بازیکن برازیلی در بازی‌های ابتدائی فصل درخشش چندانی نداشت اما رفته رفته جای خودش را در ترکیب بیانکونری پیدا کرد و حالا یکی از هافبک‌های فیکس ترکیب پیرلو شمرده می‌شود.

این بازیکن شب گذشته در پیروزی 0-2 برابر سمپدوریا، در کنار بنتانکور و مک‌کینی در ترکیب ثابت قرار گرفت و هر سه بازیکن جوان درخشش بی‌نظیری داشتند.

در پایان بازی رودریگو بنتانکور هافبک اروگوئۀ بیانکونری در گفت‌و گو با خبرنگاران از بازی در کنار مک‌کینی و آرتور ابراز خوشحالی کرد و به تمجید از ستاره برازیلی پرداخت.

او در این مورد به تلویزیون باشگاه گفت:" آرتور؟ خدای من. فکر می‌کنم تنها آندرس اینیستا در زمینه بازی با توپ بهتر از او بازی می‌کند. همه ما در خط هافبک خوب بازی می‌کنیم و تیم خوبی داریم. البته نمی‌توانم یک نفر را بین مک‌کینی و آرتور انتخاب کنم".

این در حالی‌ست که پیانیچ در بارسلونا نیمکت‌نشین است و به نظر می‌‌رسد که بارسلونا در این معامله ضرر کرده است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала