Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

پیش بازی بارسا - بیلبائو؛ ببر و دوم شو!

CC0 / Unsplash / Camp Nou, sân nhà của câu lạc bộ bóng đá FC Barcelona
Camp Nou, sân nhà của câu lạc bộ bóng đá FC Barcelona - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
تیم فوتبال بارسلونا بعد از باخت و لغزش مجدد رئال مادرید شانس نزدیک شدن به رده های بالای جدول را بدست آورده است.

به گزارش اسپوتنیک، دو تیم بارسلونا و اتلتیک بیلبائو روز یکشنبه 31 جنوری 2021، در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم خواهند رفت. این بازی مربوط به هفته 21 لالیگا است و قضاوت آن بر عهده متئو لاهوز است.

شاگردان رونالد کومان پس از نمایش های نوسانی ابتدای فصل، حالا در لالیگا به ثبات رسیدند و در بازی های خارج از خانه اخیر عملکرد بسیار خوبی داشتند. بارسلونا در مسیر پیشرفت قرار دارد و اگر سودای قهرمانی لالیگا را در سر دارد، نباید اشتباه کند. 

در خط حمله احتمالا مثلث لیونل مسی، عثمان دمبله و آنتوان گریزمان وارد میدان خواهند شد. هر سه بازیکن در فرم نسبتا خوبی قرار دارند. البته عملکرد گریزمان کمی نوسان بیشتری داشته است.

مصاف این دو تیم بسیار جذاب خواهد بود، زیرا این دو تیم در این فصل تاکنون 2 بازی انجام داده اند که سهم هر تیم 1 برد بوده است. البته برد بیلبائو برابر بارسلونا برای آن ها سوپرکاپ اسپانیا را به همراه آورد.

بازی دو تیم در ورزشگاه سن مامس با نتیجه 3-2 به سود بلوگرانا به پایان رسید. در آن بازی ایکر مونیایین و اینیاکی ویلیامز گلزنان تیم بیلبائو بودند و پدری ( 1 ) و لیونل مسی ( 2 ) هم برای بارسلونا گلزنی کردند.

​ مسابقه دوم این دو تیم به پایان نیمه فصل اول و فینال سوپر کاپ اسپانیا باز می گردد که تیم باسکی حساب خود را با بارسلونا تسویه کرد و توانست با نتیجه 3-2 بارسلونا را شکست دهد. اسکار دی مارکوس ، اینیاکی ویلیامز و آسیر ویالیبره گلزنان تیم اتلتیک بیلبائو بودند. 2 گل بارسلونا را نیز آنتوان گریزمان به ثمر رساند. لازم به ذکر است لیونل مسی هم در آن بازی اخراج شد.

تیم بارسلونا پس از پیروزی 2-0 برابر الچه پا به این دیدار می گذارد. آبی اناری ها توانستند به مرحله 1/4 نهایی کوپا دل ری هم صعود کنند. بیلبائو هم در این مرحله حضور دارد. بیلبائو هم که با مارسلینو حال و روز خوبی دارد ، توانست تیم آلکونیا را با نتیجه 2-1 در کوپا دل ری شکست دهد.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала