Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

دست رد مجدد بازیکنان رئال مادرید به کاهش دستمزدها

© REUTERS / JON NAZCA مباراة ريال مدريد وغرناطة (2-1) في الدوري الإسباني
 مباراة ريال مدريد وغرناطة (2-1) في الدوري الإسباني - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
عضو شوید
بازیکنان رئال مادرید پیشنهاد کاهش 10 درصدی دستمزد خود را رد کرده اند

به گزارش اسپوتنیک، فصل جدید فوتبال اسپانیا نیز از سپتامبر گذشته شروع شد و به نظر نمی رسد همچنان شرایط بازگشت هواداران به ورزشگاه ها فراهم باشد و برآورد می شود که اگر این روند تا پایان فصل حکمفرما باشد، رئال 200 میلیون یورو ضرر خواهد کرد.

رئال مادرید - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 07.01.2021
جدال رئال با بازیکنان برای کاهش دستمزد

اکنون نشریه اسپاینایی «مارکا» گزارش داده که سران رئال مادرید به منظور کاهش مشکلات مالی این باشگاه از بازیکنان خود درخواست کردند تا 10 درصد از دستمزد سالیانه خود را کاهش دهند. با این حال، بازیکنان رئال مادرید این پیشنهاد را رد کرده و از کاهش دستمزد خود امتناع کرده اند.

به همین خاطر سران رئال مادرید باید به صورت جداگانه با هر بازیکن برای کاهش دستمزدش مذاکره کنند. رئال در تمدید قراردادها نیز این اصل را منظور کرده است که باید تا پایان بحران کرونا 25 درصد دستمزدها کاهش پیدا کند اما بازیکنان رئال که تاکنون در دو مقطع حاضر به کاهش 10 درصدی دستمزد خود شده و حتی از دریافت پاداش قهرمانی سوپرکاپ اسپانیا و لالیگا صرفنظر کردند، از درخواست جدید باشگاه هیچ استقبالی نکرده اند.

یکی از دلایل به بن بست رسیدن مذاکرات تمدید با سرخیو راموس و لوکاس واسکز نیز همین مساله است. به دلیل شیوع ویروس کرونا، باشگاه های زیادی از جمله رئال مادرید با مشکلات مالی زیادی مواجه شده اند.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала