Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

آمادگی بارسا برای ارائه پیشنهاد نهایی به مدافع جوان سیتی

© REUTERS / Phil Noble Игроки команды "Манчестер Сити" перед судьей Кевином Френдом на матче "Манчестер Сити" - "Манчестер Юнайтед"
Игроки команды Манчестер Сити перед судьей Кевином Френдом на матче Манчестер Сити - Манчестер Юнайтед - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
عضو شوید
بارسلونا تصمیم دارد آخرین پیشنهاد را برای اریک گارسیا به سیتی ارائه دهد و این بازیکن را در زمستان به خدمت بگیرد.

به گزارش اسپوتنیک، اریک گارسیا محصول آکادمی لامسیا است و در باشگاه بارسلونا از کودکی رشد و پرورش یافته است.

Barcelona's head coach Ronald Koeman gives instruction inside the box team area during the Spanish La Liga soccer match between FC Barcelona and Real Sociedad at the Camp Nou stadium in Barcelona, Spain, Wednesday, Dec. 16, 2020. - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
بارسا در مسیر بازگشت به اوج؛ راهکارهای کومان نتیجه بخش بوده است

این مدافع جوان در سال 2017 راهی سیتی شده و خودش را به عنوان یک مدافع جوان، آینده‌دار و بسیار تنومند ثابت کرد و رونالد کومان سرمربی بارسلونا کمامان در تلاش است تا این بازیکن را برای تقویت خط دفاعی تیمش، به ترکیب بلوگرانا اضافه کند.

قرارداد این بازیکن در پایان فصل با ستیزن‌ها به پایان می‌رسد و رسانه‌های از پیوستن او در تابستان به صورت آزاد خبر داده اند.

وضعیت نامطلوب خط دفاعی بارسا اما سبب شده تا کومان به جذب او در زمستان اصرار کند و به نظر می‌رسد که مدیران باشگاه نیز به این خواسته سرمربی تن داده اند.

طبق گزارش ESPN، بارسلونا همین حالا هم برای انتقال گارسیا به نیوکمپ در پایان فصل با خود بازیکن به توافق کامل رسیده است اما با توجه به درخواست رونالد کومان بارسا میخواهد برای جذب این بازیکن در زمستان آخرین تلاشش را انجام دهد.

گفته می‌شود که بارسا با سیتی بر سر3  میلیون یورو به توافق رسیده است و خود بازیکن هم قرار است تا پایان این فصل دستمزدی از بارسا نگیرد.

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала