Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

احتمال حضور بنزما در المپیک توکیو

© AFP 2023 / GERARD JULIENKarim Benzema
Karim Benzema - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
عضو شوید
نماینده کریم بنزما در مورد احتمال حضور این بازیکن در المپیک توکیو صحبت کرد و مدعی شد که هنوز پرونده بازی‌های ملی برای ستاره فرانسوی بسته نشده.

به گزارش اسپوتنیک، کریم بنزما در سال 2016 به دلیل جاسوسی در اخاذی از متیو والبونئا از حضور در تیم ملی و پوشیدن پیراهن خروس‌ها محروم شد و در سه سال گذشته در هیچ بازی برای فرانسه به میدان نرفته است.

بنزما - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
حمایت دیوانه‌وار پرز از بنزما: اینکه او به تیم ملی فرانسه دعوت نمی‌شود شرم‌آور است

اما ممکن است این بازیکن در بازی‌های المپیک توکیو به با پیراهن تیم ملی فرانسه به میدان برود.

این موضوع را کریم جازیری نماینده ستاره فرانسوی مطرح کرد و مدعی شد که اگر فدراسیون فوتبال فرانسه از او بخواهد، او آماده است تا به تیم کشور در المپیک کمک کند.

او در این مورد به Le 10 Sport، گفت:"حرفه بین المللی او تمام نشده است. اگر از او دعوت شود، او هر چه سریع به کمک خواهد شتافت. چه کسی نمی خواهد در المپیک شرکت کند؟".

جازیری در مورد عدم دعوت از بنزما به تیم ملی نیز صحبت کرد و رییس فدراسیون فوتبال فرانسه را مقصر اصلی این موضوع عنوان کرد.

کریم در این مورد گفت:" کریم می‌داند چه کسی مسئول است. اگر دشان کریم را انتخاب نکرد، به این دلیل است که لو گریت او را نمی خواهد".

این در حالی‌ست که هنوز بنزما امیدوار به بازگشت به تیم ملی است و رفتار نرمی با فدراسیون فوتبال و سرمربی تیم ملی داشته است.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала