Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان  , 1920
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

افشای دومین قرارداد نجومی مسی با بارسلونا؛ لئو در تابستان 39 میلیون یورو دریافت می‌کند

© REUTERS / ALBERT GEABarcelona's Lionel Messi looks dejected
Barcelona's Lionel Messi looks dejected - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 01.02.2021
عضو شوید
نشریه مادریدی «ال موندو» دومین بخش از قرارداد فوق ستاره آرجنیتیی با بارسلونا منتشر کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، روزنامه ال‌موندو چاپ مادرید امروز در یک گزارش جنجالی و بلند از قرارداد 4 سال اخیر مسی در بارسلونا پرده برداشت و عنوان کرد که این بازیکن بزرگترین قرارداد در تاریخ ورزش را ثبت کرده است.

El delantero del FC Barcelona Lionel Messi durante el partido contra el Valladolid - اسپوتنیک افغانستان  , 1920, 31.01.2021
ورزش
گزارش جنجالی ال‌موندو؛ مسی عامل ورشکستگی بارسا است

بر اساس اعلام این رسانه مادریدی بارسلونا در نوامبر سال 2017 با مسی قرارداد امضا کرد و فوق ستاره آرجنتینی در 4 سال بیش از 555 میلیون یورو از این باشگاه درآمد کسب کرده است.

حالا در بخش دوم به بند جالبی اشاره شده است که بر اساس آن ، مسی باید در ماه جولای مبلغ 39 میلیون یورو از بارسلونا دریافت کند. این مبلغ به ماندن یا نماندن مسی بستگی ندارد و حتی در صورتی که لئو از بارسلونا برود هم این مبلغ را دریافت خواهد کرد.

در واقع مسی دو هفته پس از اتمام قرارداد کنونی با بارسلونا که تا 30 جون 2021 اعتبار دارد، این مبلغ را به عنوان پاداش وفاداری دریافت خواهد کرد.

افشای قرارداد شگفت انگیز مسی جنجال بزرگی را در فوتبال اسپانیا ایجاد کرده است. خاویر تباس رییس لالیگا که همیشه تلاش کرده مسی را در بارسلونا نگه دارد، در بیانیه ای در توییتر نوشته بود:

«شرایط مالی بحرانی بارسلونا به خاطر مسی نیست بلکه به خاطر کرونا است. بدون کرونا، درآمدهای ایجاد شده توسط بهترین بازیکن تاریخ این هزینه را جبران می کرد. نشریات زرد به شکل ناعادلانه ای این بحث را پیش می کشند».

 

 

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала