Стадион Зенит-Арена в Санкт-Петербург - اسپوتنیک افغانستان
ورزش
تازه های ورزش افغانستان و جهان

بارسا 2 – بیلبائو 1؛ عبور از رئال در شب انتقام‌گیری از باسکی‌ها + عکس

© REUTERS / ALBERT GEAلاعبا برشلونة ليونيل ميسي وأنطوان غريزمان
لاعبا برشلونة ليونيل ميسي وأنطوان غريزمان - اسپوتنیک افغانستان
عضو شوید
بارسلونا در نخستین بازی خانگی‌اش در سال 2021، موفق شد اتلتیک بیلبائو را شکست دهد و به رده دوم جدول صعود کند.

به گزارش اسپوتنیک، در دومین شب از هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لالیگا، بارسلونا در ورزشگاه نیوکمپ میزبان اتلتیک بیلبائو بود و موفق شد این تیم را با نتیجۀ 1-2 شکست دهد.

بارسا که در این دیدار با انگیزه انتقام پا به زمین گذاشته بود تا شکست تلخ در فینال سوپرجام اسپانیا برابر حریف باسکی را فراموش کند، بازی زیبایی به نمایش گذاشت و در اکثر دقایق تیم برتر میدان بود.

این تیم در دقیقه 20 و از روی ضربه ایستگاهی به گُل برتری دست یافت و لیونل مسی موفق شد 650ومین گُل خود را برای کاتالان‌ها به ثمر برساند.

نیمه نخست این دیدار با تک گُل کاپیتان لئو و با برتری بارسلونا به پایان رسید تا آبی‌اناری‌ها برای قطعی کردن پیروزی در نیمه دوم بیشتر تلاش کنند.

در نیمه دوم بیلبائو خیلی زود نتیجه را جبران کرد و در دقیقه 49 روی اشتباه آلبا، باسکی‌ها به گُل رسیدند و این بازیکن دروازه خودی را گشود.

پس از این گُل بارسا فشار بیشتری بر روی دروازه سیمون آورد و در دقیقه 74 آنتوان گریزمن موفق شد گُل برتر آبی‌اناری‌ها را به ثمر برساند.

بارسا در ادامه بازی را در دست گرفت و اجازه نداد تا بازیکنان اتلتیک بیلبائو موفق به جبران نتیجه شوند و این دیدار در پایان 90 دقیقه به سود بارسلونا به پایان رسید.

با نتیجۀ به دست آمده و با توجه به پیروزی بارسلونا، این تیم هم امتیاز با رئال مادرید شد اما به لطف گُل زده بهتر به رده دوم جدول صعود کرد.

بیلبائو نیز 24 امتیاز شد و در جایگاه یازدهم قرار گرفت.

نوار خبری
0
برای شرکت در گفتگو
ورود به سیستمیا ثبت نام کنید
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала